Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Molemminpuoleista ihastusta vai vaan mun kuvittelua?

Vierailija
04.04.2020 |

Mää oon ihastunut töissä yhteen mieheen. Mut nyt arvon daamit tai herrat, onko mies samoin muhun vai kuvittelenkohan vaan? Ja vielä en tosiaankaan kysy suoraan.
Merkit ilmassa ovat seuraavanlaiset:
Jää monesti kahvitauon ajaks istumaan seuraks, vaikka on jo taukonsa pitänyt. Heitetään aika rankkaakin huumoria keskenään. Jää juttelemaan aina kun nähdään ja juttua piisaa. On näyttänyt mulle talonsa kuvan. En tiiä kuvittelenko, mutta mun mielestä hän jää tuijottamaan mua. Viikko sitten heitti herjalla, että haluaa mut vkl sen luokse. Noh?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tommosta läppää varmaan epämiellyttävälle yksilölle heittäisi mut onko tosi kyseessä, sitähän ei tässä vaiheessa tiedä vielä kukaan

Vierailija
2/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppujuttu menee täysin selvästi siihen kategoriaan, ettei kukaan sanoisi jos ei se olisi jollain tasolla totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on, kun heitti tuollaisen toiveen viikonlopusta. Jos olet ihastunut niin laita viesti ja kysy milloin sopisi viikonloppu kyläily.

Vierailija
4/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt on, kun heitti tuollaisen toiveen viikonlopusta. Jos olet ihastunut niin laita viesti ja kysy milloin sopisi viikonloppu kyläily.

Ai taivas että te nuoret naiset olette tyrkkyjä!

Vierailija
5/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitto vkl oli ihan herjalla. Mutta ihastuneena sitäkin haluaa kuunnella vaaleanpunaisten suodattimien läpi. Ap

Vierailija
6/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitto vkl oli ihan herjalla. Mutta ihastuneena sitäkin haluaa kuunnella vaaleanpunaisten suodattimien läpi. Ap

Tiedän tunteen. Mekin keskusteltiin yhestä jutusta ja sanoin et pitäis olla avecci ja mies tuumas et mä voisin olla sun avecci. Awww.. En ole tottunut tuommoisiin. Meinas sydän pysähtyä ❤️

Vierailija
7/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quotee=Vierailija]Heitto vkl oli ihan herjalla. Mutta ihastuneena sitäkin haluaa kuunnella vaaleanpunaisten suodattimien läpi. Ap

Tiedän tunteen. Mekin keskusteltiin yhestä jutusta ja sanoin et pitäis olla avecci ja mies tuumas et mä voisin olla sun avecci. Awww.. En ole tottunut tuommoisiin. Meinas sydän pysähtyä ❤️

Tää on niin vaikeeta, kun ei tiiä onko mies tosissaan vai ei. Mies ei ehkä tiiä munkaan ihastumisesta. Oon sanonut hänelle, että oli ikävä kun oli pari pv lomalla, mutta tuskin otti sitä tosissaan, koska sanoin ton kaikkien kuullen.

Harmi, kun firman bileetkin peruttiin siellä ois ollut helppo lähestyä ja ottaa asiasta selvää. Täytyy jatkaa tätä kissa hiiri leikkiä ja katsoa mihin se johtaa :)

Saitko sää muuten miehen aveciksi? Ap

Vierailija
8/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hypoteettinen kysymys eli en.

Ja ihan just nyt ei olla nähtykään, eli taisi juna mennä ohitse. Mutta vähän kuitenkin vielä ikävöin.

Vierailija
9/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaista heitä, jos ei olisi jotain kiinnostusta. Ei moni mies uskalla suoraan kysyä. Sinun vuoro nyt sanoa jotain sellaista, että mies tietää sinun olevan kiinnostunut.

Vierailija
10/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quotee=Vierailija]Heitto vkl oli ihan herjalla. Mutta ihastuneena sitäkin haluaa kuunnella vaaleanpunaisten suodattimien läpi. Ap

Tää on niin vaikeeta, kun ei tiiä onko mies tosissaan vai ei. Mies ei ehkä tiiä munkaan ihastumisesta. Oon sanonut hänelle, että oli ikävä kun oli pari pv lomalla, mutta tuskin otti sitä tosissaan, koska sanoin ton kaikkien kuullen.

Harmi, kun firman bileetkin peruttiin siellä ois ollut helppo lähestyä ja ottaa asiasta selvää. Täytyy jatkaa tätä kissa hiiri leikkiä ja katsoa mihin se johtaa :)

Saitko sää muuten miehen aveciksi? Ap

Jaa, onkohan tuo "oliko ikävä" tosiaan joku naisten tyyli ilmaista että kiinnostusta olisi, kun pariltakin sellaista kuullut joiden kanssa ollut jotenkin epävarmat välit. Aina kuitenkin tupannut ajattelemaan, että kaipa se on vaan niitä normaaleja hassutuksia.

Vierailija
11/11 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaista heitä, jos ei olisi jotain kiinnostusta. Ei moni mies uskalla suoraan kysyä. Sinun vuoro nyt sanoa jotain sellaista, että mies tietää sinun olevan kiinnostunut.

Mitä se vois olla? En halua mokata ja hävetä töissä, jos oon tulkinnut miehen käytöksen ihan väärin. Ap