Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pannari vs Tinder

Vierailija
04.04.2020 |

Tein molempiin melkeinpä samansisältöiset profiilit.

Tinder vei mukanaan, mätsejä syntyi ja juttukin luisti osan kanssa. Pannari unohtui, muistaessani sen viikon päästä päätin kirjautua ja poistaa profiilin. Kirjauduttuani oikein ihmetytti ko. paikan hiljaisuus. Profiiliini oli tehty noin kymmenen vierailua ja joitain sydämiä.

Paikassa tuntuu kuitenkin olevan aktiivisena käyttäjiä. Eivätkö käyttäjät vieraile profiileissa laisinkaan? Joitain haamukirjautuneita? Vai mistä on kysymys?

Toki itsekin jätin vierailematta yms., kun en hetkeen muistanut koko juttua, mutta tulipa vaan mieleen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vierailen siinä vaiheessa, kun viestin lähettäjä vaikuttaa jotenkin mielenkiintoiselt. Toi plärääminen on ihan turhaa, kun miehet hoitaa sen ja keskustelunavaukset.

Vierailija
2/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mietit miten noi alustat eroaa toisistaan, niin ehkä keksit vastauksen. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinskussa molempien on tehtävä valinta, että jotain voi syntyä. Jos et tee mitään, niin ei niitä mätsejä keskustelun mahdollistamiseksi synny.

Pannaris voit vain olla ja odottaa toisen aloitetta.

Nyt en ole ihan varma ap:n sukupuolesta, mutta jos yleensä noilla deittipalstoilla on yhtä naista kohden 2-5 miestä, niin voit vain kuvitella tykkäysten ja viestien määrän. Ei ole mitään tarvetta vierailla missään profiilis, kun puhelin huutaa merkkiääntä koko ajan. ;)

Vierailija
4/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kokemus, tuo happypancake on ollut epätodellisen epätoimiva mulla miehenä.

Oon käyttänyt tinderiä ja HP yhtä kauan eli varmaan joku 5 vuotta.

Tänä aikana olen saanut tinderistä 70 treffit ja HP:sta 0.

Myös jos miettii naisten tasoa niin tinderistä olen saanut treffeille paljon parempitasoisempia naisia kuin mitä HP:ssa olen edes yrittänyt.

Vierailija
5/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen paratiisi on toisen helvetti. ;)

Vierailija
6/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen kokemus, tuo happypancake on ollut epätodellisen epätoimiva mulla miehenä.

Myös jos miettii naisten tasoa niin tinderistä olen saanut treffeille paljon parempitasoisempia naisia kuin mitä HP:ssa olen edes yrittänyt.

Oletko pk-seudulta?

Vierailija
7/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee sitten syy siihen, että naisena mä löysin pannarista sen parhaimman miehen. 

Vierailija
8/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinskussa molempien on tehtävä valinta, että jotain voi syntyä. Jos et tee mitään, niin ei niitä mätsejä keskustelun mahdollistamiseksi synny.

Nyt en ole ihan varma ap:n sukupuolesta, mutta jos yleensä noilla deittipalstoilla on yhtä naista kohden 2-5 miestä, niin voit vain kuvitella tykkäysten ja viestien määrän. Ei ole mitään tarvetta vierailla missään profiilis, kun puhelin huutaa merkkiääntä koko ajan. ;)

Noin se lyhykäisyydessään menee. ;)

Pannaris ollaan suosion huipul ja Tinskussa jännätään mätsiä. Ja samoja miehiä molemmis.

Tinskussa pakko avata suu tai mätsi saattaa kadota lopullisest. Pannaris ei mitään kiirettä, siellä se on ja pysyy. Toki Pannarist löytyy kyl niin paljon miehii, että jos nyt joku katoaa, niin puhelin linkuttaa uutta koko ajan.

Vierailija
9/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan mistään Pannarista.

Vierailija
10/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin tämä keskustelu olisi jo joskus käyty.

Koittakaa nyt äijät tajuta, että ei ole mitään tarvetta tehdä aloitetta, vierailla missään profiilissa, tykätä jostain, kun edellisiäkään aloitteita ei ehdi perata.

Toki ap saattoi olla nainenkin, mutta epäilen.

Vierailija
11/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pk-seudulta?

Olen

Vierailija
12/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee sitten syy siihen, että naisena mä löysin pannarista sen parhaimman miehen. 

Yksisilmäiset ovat kuninkaita sokeiden valtakunnassa. :)

Totta kai me saadaan miesten jakamaton huomio paikassa missä meitä ei ole miehiin nähden juuri laisinkaan.

Pannarissa mä piilotan profiilin siinä vaiheessa, kun on sopiva satsi miehiä jututettavaksi. Välttää ne turhat kiukkuamiset "Mikset vastaa?" yms.

Vierailija
13/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pk-seudulta?

Olen

Arvasin. Miehelle ei taida löytyä noin hyvin treffejä Tinderistä missään muualla päin Suomea.

Vierailija
14/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se vastaus ap:n kysymykseen on kiteytettynä. Kohtaanto-ongelma passivoi toiset ja yliaktivoi toiset.

Jos sun naama ei miellytä, niin ei sun profiilia katsella. Vaikka sun naama miellyttäisikin, niin yhtä miellyttävällä naamalla on jo tehty aloitteita ja niihin on helpompi lähteä mukaan.

Vierailija
15/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjamppa perusnaamalla perusharrastuksineen ja perusmielenkiinnonkohteineen häviää peruskeskustelunavauksineen perusmassaan.

Miksi edes vilkaista tuommoisen profiilia, kun aloitteita tulee muutenkin solkenaan?

Vierailija
16/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin pannarista upean naisen. 7 treffit piti käydä ennen kuin natsasi. En olisi ikinä uskonut sieltä ketään hänen laistaan löytävän. Jo yli vuosi oltu yhdessä.En vaihtaisi häntä kehenkään muuhun naiseen. Rakkaus on kyllä upea asia ja saa jakaa sitä tuon ihanan naisen kanssa.

Vierailija
17/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pannarissa suodatat pyöreähköt ja lihavat, kuvattomat sekä kasvoiltaan epämiellyttävät pois, niin ei sinne montaa profiilia jää.

Tinderissä tuo samainen pannari-porukka on enimmäkseen sitä vasemmalle swaipattavaa.

Vierailija
18/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pannari siis Tinskun farmi? Eli jos sut pyyhkäistään kymmenen kertaa vasuriin, niin profiilisi siirtyy Pannariin?

Vierailija
19/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pannari siis Tinskun farmi? Eli jos sut pyyhkäistään kymmenen kertaa vasuriin, niin profiilisi siirtyy Pannariin?

Ei farmi, vaan training camp. Pannariin jouduttuasi tulet koko ajan kuulemaan eri valmentajilta kuinka olet ylipainoinen yms. shittiä.

Joko alat laihduttamaan ja treenaamaan tai sitten purat sopimuksen.

Vierailija
20/21 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pannarissa suodatat pyöreähköt ja lihavat, kuvattomat sekä kasvoiltaan epämiellyttävät pois, niin ei sinne montaa profiilia jää.

Tinderissä tuo samainen pannari-porukka on enimmäkseen sitä vasemmalle swaipattavaa.

Niistä treenatuista ja normaalipainoisistakin ainakin kolmasosalla aika paljon höttöä. Paljastuu kuvissa ja livenä viimeistään.