43v miehelläni ei seiso enää
Itse olen samankokoinen kuin tavatessamme. Mies on hoikka, ei tupakoi, liikkuu, syö terveellisesti, ei juuri alkoholia. Missä vika?
Kommentit (50)
Itse olen samanikäinen, oltu yhdessä noin 10 vuotta joista seksiä oli tarpeeksi ja se oli hyvää noin ensimmäiset klome vuotta, sen jälkeen on vaimokkeen halut tippunut vuosi vuodelta, en ole lihonut tai mitään muutakaan näitä yleisiä syyllistämisjuttuja, puheet hänellä kyllä aina kovat (varsinkin jos vähän ottanut viiniä), mutta toteutus aina lopulta jää. Nykyään toivon, että ikä tekis tehtävänsä myös minulle, loppuisi stondikset ja haluaminen, olis niin paljon helpompaa.
Me hommattiin nuorempi apuri kun miehelläni alkoi lörpähteleen. Sanoin että se on ero tai sit hyväksyt vieraat miehet ja sehän hyväksyi🤣
Vierailija kirjoitti:
Me hommattiin nuorempi apuri kun miehelläni alkoi lörpähteleen. Sanoin että se on ero tai sit hyväksyt vieraat miehet ja sehän hyväksyi🤣
Aika erikoista ettei ero kelvannut?
Usko tai älä, mutta osalla koronarokotteilla on verenhyytymisen vaikutus. Nuorilla miehillä mennyt hyviä palleja kyvyttömäksi. Sattumalta juuri piikkien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta osalla koronarokotteilla on verenhyytymisen vaikutus. Nuorilla miehillä mennyt hyviä palleja kyvyttömäksi. Sattumalta juuri piikkien jälkeen.
Vieläkö tätä joku jaksaa? Kuule hei, alienit on nyt viimeistä hottia salaliitto-osastolla. Kato vaikka Redditistä ja pysy ajan hermolla!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aika söpöä. Mies silti halusi, että vaimo saa kunnon kyydit. Jos ei itseltä, niin joltain toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo taisi kyllä olla miehesi toive kun suostui kyseiseen järjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Aika normaalia. Suurimmalla osalla alkaa jo kolmen kympin jälkeen löystyä ja varmaan valtaosalla ei juuri ota kunnolla eteen enää viisikymppisenä.
Olen 75 ja hyvin seisoo.
44 vuotta ja ollut melko epäterveelliset elämäntavat. Tupakoinnin lopetin kuitenki enkä enää juo kun hyvin harvoin kaljaa. Silti seisoo kun teinipojalla. Lähinnä jo ärsyttää kun joka aamu herätessä on kanki kovana. Toki parivuotta sitte tapahtunut ero ja naisystävän puute voi vaikuttaa asiaan.
Alle 70v äijä jolla ei nuorekas nainen saa seisokkia on harvinaisuus.