Kyllä meillä virvotaan naapurit niin kuin ennenkin
En aio lapsilta riistää virpomisen iloa koronan takia. Kyllä me naapurit kierretään.
Kommentit (32)
Ostin tänään erilaisia kivoja pääsiäisherkkuja parillakymmenellä eurolla ja lapsemme saivat siitä jo hieman maistiaisia. Viikonlopun aikana syömme lisää ja ensi viikolla ostan sitten enemmän pääsiäiseksi. Meillä on siis vaikka mitä kivoja herkkuja, mutta syömme ne ihan itse!
Olipas hauska vitsi.
Jos tosiaan tungette ovelleni, niin eihän teitä haittaa pieni ulkoharjan varren kosketus Marja-Tertun kasvoissa? Koska sillä tavalla me tervehdimme virpojia tänä vuonna.
Mitäs jos ap ette virpois. En halua teitä ovelle eikä se ole millään tavoin solidaarista eikä fiksua nyt. Mitäs jos opettaisit Emma-Akselille, että elämään kuuluu myös pettymykset ja selostaisit tämän tilanteen lapsen tasolla. Ei se Emma-Aleksi siitä hajoa, jos ei yksi vuosi pääse virpomaan.
Mä meen mun 80-vuotiaiden isovanhempien luokse virpomaan. Ajattelin vähän muunnella sitä lorua.
"korona sulle, perintö mulle". Mitäs tykkäätte? Eikö olekin hauskaa huumoria?
Taas se av-trolli tähtää ja katsoo vierestä kun osuu ja uppoaa.
Joo, ihan varmasti. Kaikkihan sen tietää että kukaan ei avaa ovea.
Porvoossa virvotaan ahkerasti tänäkin vuonna 😊
Ei kukaan avaa ovea.
Mutta provohan tämä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pöljä avaa oven?
Avaan varmaan yskien. Ei ole ovisilmää niin pitää avata nähdäkseen kuka siellä on ja olen kipeä.
JOS joku kehtaa sunnuntaina tulla ovelle, taidan mennä avaamaan ja yskiä oikein näyttävästi. Muuta karkkia ei ole kuin suklaalevy, mutta saatte siitä sitten muutaman palan.
That's the spirit 👍💪👊