Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä nämä "sulla ei ole huumorintajua", kun arvostelee huonoa huumoria

Vierailija
03.04.2020 |

Sehän on nimenomaan huumorintajuttomuutta, että jonkun muun pitää kertoa, mikä on huumoria. Huumoria on kolmea lajia, hyvää, huonoa ja mautonta. Huono ja mauton voi sopia samaan lauseeseen. Eikä kyse ole mistään mielensäpahoittaisesta, vaan sitä, että jotkut eivät vain tuota lajia osaa. Oma lukunsa "ette ymmärrä sarkasmia", kun pitää lapsellista koululaisvitsiä huonona, eli tyypit, jotka eivät tiedä mitä sarkasmi on ja ovat näkevinään sitä joka paikassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa hiertää puolukka pillllussa. Ei lainkaan huumorintajua.

Vierailija
2/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota käytettiin joskus yleisesti kiusaamisen tekosyynä. Mistään ei saanut suttua, kun kaikki oli vain leikkiä.

Sadismia, pahimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mielestäni sinä et ole kukaan määrittelemään absoluuttisesti, mikä on (hyvää) huumoria ja mikä ei. Teet itsekin sitä, mistä arvostelet muita.

Vierailija
4/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä häh helevehttiä. Joku tulee kysyy vauvapalstalta, mikä on huumoria. No täältä et ainakaan sitä löydä. Täällä on vain pelkkiä tosikoita, joilla puolukka hiertää....

Vierailija
5/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria on vain yhtä lajia, ei kolmea. Subjektiivista, ja tätä monen on vaikea käsittää. Olen törmännyt näihin ihmisiin, jotka erikseen mainitsevat omaavansa hyvän huumorintajun. Tämä on osoittautunut hyvin usein mauttoman huumorin "tajuamiseksi."

Vierailija
6/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa helkkarriin. Ja tää muuten oli sitten huumoria.

Vierailija
7/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huumorintaju varmaan tarkoittaa sellaista josta kaikki tykkää. Jos vain jotkut tykkää se on huonompi huumorintaju.

Vierailija
8/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mielestäni sinä et ole kukaan määrittelemään absoluuttisesti, mikä on (hyvää) huumoria ja mikä ei. Teet itsekin sitä, mistä arvostelet muita.

Et ole kokenut tuollaista tilannetta, selvästi.

Vierailija
9/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huumorintaju varmaan tarkoittaa sellaista josta kaikki tykkää. Jos vain jotkut tykkää se on huonompi huumorintaju.

Hyvä huumorintaju tarkoittaa sitä, että henkilö ymmärtää huumoria hyvin. Hauskuus on aivan eri asia.

Vierailija
10/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja minua joskus ärsyttää Fingerporin huumori. Juu, usein on ihan hyviä juttuja, mutta joskus ei vain tajua, mikä siinä on hauskaa. Juu, jujun kyllä ymmärrän, mutta sitten tulee vain ihmetys, oliko se juju vain se, minkä tajusin, mutta en pitänyt hauskana. Sitten kun joltakulta kysyy, mikä tässä oli hauskaa ja että se juju ei ole mielestäni hauska, AINA tulee porukka jurputtamaan, että "Fingerporin huumori aukeaa vain fiksuille". Jos sen jujun tajusi, mutta ei vain pidä sitä hauskana, ei kai se kenestäkään tyhmää tee. 

Vierailija
11/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ja mautonta? Törkeää?  Makuaisoita kuten kaikki taide.

Mikä sinä olet päättämään asiasta?

Vierailija
12/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät edes ymmärrä Trumpin huumoria, vaikka ei sitä hienostuneeksi voi väittää.

Vierailija
13/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootta vain tymiä kaikki.

Vierailija
14/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Rannan huumori on hauskaa, nauraa vedet silmissä aina.

Vierailija
15/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä häh helevehttiä. Joku tulee kysyy vauvapalstalta, mikä on huumoria. No täältä et ainakaan sitä löydä. Täällä on vain pelkkiä tosikoita, joilla puolukka hiertää....

Vaikka oletkin provo, niin valitettavasti olet kerrankin oikeassa.

Vierailija
16/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla sitä pidetään jonain loukkauksena, kun sanotaan "hanki huumorintaju" tjsp. Sisäänulos. Ei noin lapselliselle viitti edes vastata.

Mulla on pari kaveria, jotka pitää mua täysin huumorintajuttomana, kun mä en naura niiden pieru-pillu-perse vitseille. Aina ne siitä jaksaa huomauttaa, ettei tuo yksi taas tajua, kun ei ole huumorintajua luotu. Kerran menin selittämään, että kai te tajuatte, että huumorinlajeja tai tajua on muitakin kuin teidän viljelemä alapäähuumori. Jäivät vähän suu auki kattomaan, että mitä se oikein selittää.

Joskus taas tuli vastaava tilanne ja yleensä kun jätän vastaamatta tai reagoi noihin mitenkään... Tällä kertaa sanoin hyvinkin lakonisesti, että ehkä mä olen vaan älykkäämmän huumorin ystävä. Nolostuivat! Hitto, miksi mä en ole tuota ennen tajunnut?

Sarkasmiahan nuo ei ymmärrä ollenkaan. Viuhuu yli komeesti ja silloin mulla on pirun hauskaa.

Vierailija
17/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tää on nyt sitä palstasarkasmia?

Vierailija
18/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tää on nyt sitä palstasarkasmia?

Juu, mutta näemmä 2/3 palstalaisista ei näytä ymmärtävän. Hankkisivat huumorintajun.

Vierailija
19/19 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia ei ymmärrä kuin älykkäät, eli ei kukaan tämän palstan lukija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan