Annatteko lapsenne mennä etäoppitunnille yövaatteisillaan?
Vaaditteko vaihtamaan päivävaatteet, jos oppitunti alkaa keittiön pöydän ääressä tietokoneen välityksellä klo 8?
Kommentit (26)
EI meillä kukaan käytä päivävaatteita nyt juurikaan. Itsekin tässä saunatakissa etätöissä, lapsilla yövaatteet. Mitä silllä on väliä, kun kotona ollaan vaan.
Omassa huoneessaan on. En tiedä vaatetuksesta. Paita taitaa aina olla päiväversio, jalassa saattaa olla yöhousut.
Antaisin mennä vaikka ihan paikalle kouluun pyjamassa jos haluaa ja sää sallii.
Annan. Olisi aika tekopyhää pyytää lapsia laittautumaan kun itsekin olen pari viimeistä palaveriä mennyt pyjamassa. Enkä ollut edes ainoa :D
Meillä herätään ja pestään hampaat ja puetaan päivävaatteet päälle. Sitten syömme yhdessä aamupalan. Sen jälkeen siirtyy poika oman tietokoneensa ääreen ja äiti omansa.
Vierailija kirjoitti:
EI meillä kukaan käytä päivävaatteita nyt juurikaan. Itsekin tässä saunatakissa etätöissä, lapsilla yövaatteet. Mitä silllä on väliä, kun kotona ollaan vaan.
Ei tarvitse elää kuin siat pellossa vaikka kotosalla ollaankin. Minun mies pukeutuu bleiseriin ja solmioon edelleen kuten aina.
Itsekin olen ollut yötä päivää samoissa pitkissä kalsareissa ja villapaidassa. Jos tänään jo laittais ne pesuun… mutta tyyli jatkukoon.
Ipana laittaa välillä pontson ja välillä päiväpaidan, jos on pelkoa videoyhteydestä, mutta useimmiten on yökkärissä.
Hampaat harjataan lounasaikaan.
Nautitaan pienistä asioista kun voidaan :)
Ihan kiva jossain tietoturvaltaan surkeassa Zoomissa jaella kuvaa mukulasta yöpuvussa. Kohta se on jossain pedorinkien levityksessä.
Kirsi kirjoitti:
Meillä herätään ja pestään hampaat ja puetaan päivävaatteet päälle. Sitten syömme yhdessä aamupalan. Sen jälkeen siirtyy poika oman tietokoneensa ääreen ja äiti omansa.
Onko teidän elämänne verkossa? Paukkuuko ruutuajat?
En ole siihen aikaan vielä hereillä.
Usein tuntuvat olevan sängyissään, kun etäopiskelu alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva jossain tietoturvaltaan surkeassa Zoomissa jaella kuvaa mukulasta yöpuvussa. Kohta se on jossain pedorinkien levityksessä.
No kai jollain sellainenkin fetissi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse elää kuin siat pellossa vaikka kotosalla ollaankin. Minun mies pukeutuu bleiseriin ja solmioon edelleen kuten aina.
yök, mikä "mies"
Vierailija kirjoitti:
Nukkumassa vai opiskelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mies varmaan tekee karateliikeitä pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Solmio katoavaa kansanperinnettä ja TosiMies istuu etäpalaverissa ilman housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumassa vai opiskelemassa?
Etäopiskelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, millaisia yövaatteita lapsesi oikein käyttää? En ole ainakaan itse törmännyt sellaisiin lasten yöpukuihin, jotka eroaisivat peittävyydeltään päivävaatteista, varsinkaan kesävaatteista, juurikaan. Ja jos joku noin sairas on että lapsia katselee, niin luulen että vaatteilla ei ole paljon edes väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, millaisia yövaatteita lapsesi oikein käyttää? En ole ainakaan itse törmännyt sellaisiin lasten yöpukuihin, jotka eroaisivat peittävyydeltään päivävaatteista, varsinkaan kesävaatteista, juurikaan. Ja jos joku noin sairas on että lapsia katselee, niin luulen että vaatteilla ei ole paljon edes väliä.
Ja paljonko siitä yöpuvusta edes zoomiin tai teamsiin edes näkyisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yök, mikä "mies"
Junttiko siellä ölisee?
Halllooooota