Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkömiehen veroton palkka 6500 euroa?

onkomiesväärässä
03.04.2020 |

Voiko ammattikoulusta valmistunut sähköasentaja tienata kuukaudessa noin 6500 euroa verotonta yksityisellä? Kuulemma tulee myös halvemmaksi palkata yksityinen yrittäjä kuin joku sähköfirma töihin. Onko totta? Minusta kuulostaa mahdottomalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat yksityisellä?

Tekee töitä jollekin omakotirakentajalle/korjaajalle vai yksityinen yritys jossa on töissä.

Ja voi  tietysti teoriassa tienata, mutta ei kukaan silti tienaa tuollaisia summia ainakaan pitkällä aikavälillä. Yksittäisiä kuukausia voi olla mutta sekin on enemmän teoreettista. Vähän riippuu myös siitä tekeekö luokkaa 16-tuntisia päiviä vknloput ja kaikki pyhät läpeensä.

Vierailija
2/6 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Viestisi on kyllä hieman epäselvä mutta tuo ei ole sähkömiehen keskipalkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan halvinta on ottaa itseopiskellut tee-se-itse mies joka tietää sähkökytkentöjen "salaiset niksit", eli tehdään tähtikytkentä jolla säästetään jopa 50% johtometrejä, ja maadoitus suoraan vesijohtoputkeen

Vierailija
4/6 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan halvinta on ottaa itseopiskellut tee-se-itse mies joka tietää sähkökytkentöjen "salaiset niksit", eli tehdään tähtikytkentä jolla säästetään jopa 50% johtometrejä, ja maadoitus suoraan vesijohtoputkeen

No just... Älkää tehkö näin.

Nykyään pitää jonkun luvallisen kuitata tarkastuspöytäkirjakin, alkaa olla harvassa ne jotka viittii maineensa ja elantonsa tärvellä tee-se-itse-urpojen takia.

Vierailija
5/6 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei kysytty.

Vierailija
6/6 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkärin palkka on alle kolme tonnia brutto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä