Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäiletkö saaneesi koronan, mutta et ole sairastunut? Oireet?

Vierailija
03.04.2020 |

Muutama päivä sitten tunsin kurkussa ärsytystä, mutta minua ei yskittänyt, eikä ollut nuhaa. Lihaksia särki, mutta ei niin paljon, että olisi tarvinnut särkylääkettä. Päätä särki vähän. Minulla oli kummallisesti kylmä, kuin että asunto olisi ollut liian kylmä. Vilutti, mutta ei samalla tavalla, kun normaalisti kuumeen noustessa. Lämpöä oli n. 37,3 C. Tämä meni parissa päivässä ohi.

Olin tuota ennen käynyt paikallisessa ruokakaupassa ja kassajonossa seisoin ilmastointilaitteen alla. Nythän on kirjoitettu, että voisi levitä ilman välityksellä.

Onko jollakin muulla ollut vähän erikoisempia flunssan oireita ja epäilet koronaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan jonossa katse menee jatkuvasti edellä seisovan nuoren naisen takapuoleen, vaikka ei haluaisi. Kurkku tuntuu kuivalle, korissa on vaan parikaljaa koronata ja vaimo seisoo jonossa takana. Yritän olla katsomatta tavaroita kassahihnalta pakatessa vieressä olevan naisen rintoja. Eih hän huomasi mitä tein ja lievä hymy värähtää hänen kasvoilla. Vaimo luo murhavan katseen. Kassan huulilla käy nopeasti ilkikurinen hymynhäivähdys. Tungen nolostuneena tavarat muovipussiin ja vilkaisen vielä nopeasti vieressä kassan hihnalta pakkammaassa olevaa naista. Lähden muovikassi kädessäni vaimoni vieressä kävellen kohti parkkipaikkaa, huokaisten helpotuksesta. Tämä on niitä pahimpia korona hetkiä ennen korkkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla