Mies ei jaksa muuta kuin nukkua
Ja suomessa ei voi mennä lääkäriin kun joutuisi itse maksamaan lääkärilaskunsa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Saat kohta taas uuden miehen. Eikö se ole kivaa? T. Ammattivalittaja[/quote
Ei minulla ole ollut kuin tuo nyt sohvallamme nukkuva mies.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on selvinnyt mm aivoinfakteista ja ties mistä muusta, joten taitaa olla sitkeää sorttia. T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Häivy blogimainostaja!
En mainosta blogiani vaan kerron siitä kunka heikkoon kuntoon ihminen päästetään vain sen takia että sossu ei maksa meidän lääkäri kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on selvinnyt mm aivoinfakteista ja ties mistä muusta, joten taitaa olla sitkeää sorttia. T. Ammattivalittaja[/quote
Ei ole saanut aivoinfarktia. Sairastaa kyllä epilepsiaa johon määrättyjä lääkkeitä ei ole käyttänyt vuosiin koska nekin köyhille maksaa sossu.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on selvinnyt mm aivoinfakteista ja ties mistä muusta, joten taitaa olla sitkeää sorttia. T. Ammattivalittaja[/quote
Ei ole saanut aivoinfarktia. Sairastaa kyllä epilepsiaa johon määrättyjä lääkkeitä ei ole käyttänyt vuosiin koska nekin köyhille maksaa sossu.
No mutta sittenhän on hyvä että saat kokonaan terveen miehen. T. Ammattivalittaja
Tää Silpun logiikkaa on kyllä sellaista, että sanattomaksi vetää.
Lopettaisit jo. Mahtaa olla mielenkiintoista ylläpitää montaa eri persoonaa. Yks ei voi saada lapsia, toinen on paksuna eikä saa aborttia..
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sittenhän on hyvä että saat kokonaan terveen miehen. T. Ammattivalittaja
Millä logiikalla mieheni on terve. Ai silläkö perusteella että ei voi mennä lääkäriin kun joutuisi itse maksamaan laskun siitä.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisit jo. Mahtaa olla mielenkiintoista ylläpitää montaa eri persoonaa. Yks ei voi saada lapsia, toinen on paksuna eikä saa aborttia..
Et näytä kestävän sitä totuutta että minulta poistettiin turhaan kohtu ja mies on heikossa hapessa koska si voi mennä lääkärin kun sossu ei tule lääkärilaskua maksamaan.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla mieheni on terve. Ai silläkö perusteella että ei voi mennä lääkäriin kun joutuisi itse maksamaan laskun siitä.
Ei nykyinen miehesi terve olekaan mutta kun hän kuolla kupsahtaa, niin voi ottaa täysin terveen miehen t. Ammattivalittaja
Montako aloitusta tämä tyhjäpää aikoo tehdä tuosta ukon sairaudesta. Yp hoi, poistakaa tämän tyypin horinat!
Täytyy olla köyhää porukkaa, kun ei ole rahaa edes lääkärin maksuun.
Miehellä ei välttämättä ole niin kiire lääkäriin, mutta tilaa ihmeessä itsellesi aika mielenterveystoimistoon. Olen aivan varma, että sen maksaa sossu, kun sinulla ressukalla ei taida yläpää toimia. Hae nyt kiireesti apua itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyinen miehesi terve olekaan mutta kun hän kuolla kupsahtaa, niin voi ottaa täysin terveen miehen t. Ammattivalittaja
En halua uutta miestä vaan tuon sohvalla rötköttäjän lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta tämä tyhjäpää aikoo tehdä tuosta ukon sairaudesta. Yp hoi, poistakaa tämän tyypin horinat!
Täytyy olla köyhää porukkaa, kun ei ole rahaa edes lääkärin maksuun.
Varaa on mutta emme halua maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei välttämättä ole niin kiire lääkäriin, mutta tilaa ihmeessä itsellesi aika mielenterveystoimistoon. Olen aivan varma, että sen maksaa sossu, kun sinulla ressukalla ei taida yläpää toimia. Hae nyt kiireesti apua itsellesi!
Kyllähn miehen tarvitsisi lääkäriin päästä. Minulla ei ole mitään asiaa mielenterveystoimistoon. Sossu ei maksa minulle mitää koska olen liian hyvä tuloinen.
Jo esihistoriasta nukkuvan miehen nainen vaistonvaraisesti kokee oman turvallisuutensa uhaksi myös nykyaikana?
Vierailija kirjoitti:
Jo esihistoriasta nukkuvan miehen nainen vaistonvaraisesti kokee oman turvallisuutensa uhaksi myös nykyaikana?
En koe uhkaksi vaan hauan että mieheni saa käydä lääkärissä ilmaiseksi niinkuin hänen kuuluisikin saada koska maksaa enenmmän veroja kuin köyhät ja köyhät maksattaa laskunsa sossussa.
Mitä sille sun varjossa persoonalle kävi? Entä missä on kiukkuinen? :D
Saat kohta taas uuden miehen. Eikö se ole kivaa? T. Ammattivalittaja