Seksiä vasta avioliitossa?
Jos mies sanoisi treffeillä säästävänsä itseään avioliittoon: Mitä sanoisitte? Olisitteko valmiita odottamaan avioliittoon? Entä jos ei saisi tuona aikana edes itsetyydyttää?
Olisi kiva kuulla kuinka moni aikoo odottaa/odottaa/on odottanut avioliittoon? Oliko vaikeaa? Mistä syystä odotitte?
Kommentit (58)
En voisi odottaa. Kyllä pitäisi päästä testaamaan avio-onnea. Ettei tule yllätyksiä.
Yleensä miehet, jotka eivät halua sänkyyn nopeasti, ovat jotenkin poikkeavia.
Odotan. Olen suhteessa ja tunnen vetoa mieheen ja hän minuun, mutta meillä on periaate että odotetaan. Välillä on ollut haastavaa mut ei oo kaduttanut että ei olla vielä harrastettu. Kyllä sitä sitten aviossa ehtii jos siihen asti päädytään, jos ei päädytä niin sit on ehkä parempi ettei olla harrastettukkaan.
Mitä sitäkin pihtaamaan ja odottelemaan. Jos on mukavaa yhdessä, voi käydä sekstailemassa saman tien. Jos odottaa liikaa, alkaa vain jännittämään.
Vierailija kirjoitti:
En voisi odottaa. Kyllä pitäisi päästä testaamaan avio-onnea. Ettei tule yllätyksiä.
Yleensä miehet, jotka eivät halua sänkyyn nopeasti, ovat jotenkin poikkeavia.
Mitä yllätyksiä voisi tulla? Tätä oon usein pohtinut.
T: nro 3
Vierailija kirjoitti:
Odotan. Olen suhteessa ja tunnen vetoa mieheen ja hän minuun, mutta meillä on periaate että odotetaan. Välillä on ollut haastavaa mut ei oo kaduttanut että ei olla vielä harrastettu. Kyllä sitä sitten aviossa ehtii jos siihen asti päädytään, jos ei päädytä niin sit on ehkä parempi ettei olla harrastettukkaan.
Tämä
Tuo on itselleni ihan perusperiaatteita joista en tingi.
Minulla on aina ollut tyydyttävä seksielämä. Tässäkin poikkeus vahvistaa säännön. Voi käydä huono tuuri, joten en ota riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi. Mutta monesti on niin että sitten kun mennään naimisiin niin se muukin elämä alkaa olla jo sitä varsin hektistä arkea ja tulee vielä monesti lapsia jne.
Oikeasti se aika kun sitä seksiä ehtii rauhassa (ja paljon) harrastaa on se kun vasta seurustellaan. Näin se vain menee ja siihen kannattaa varautua jos odottelee avioliittoon niin ei tule sitten pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitäkin pihtaamaan ja odottelemaan. Jos on mukavaa yhdessä, voi käydä sekstailemassa saman tien. Jos odottaa liikaa, alkaa vain jännittämään.
Eikö pieni jännitys ole vain hyvästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi. Mutta monesti on niin että sitten kun mennään naimisiin niin se muukin elämä alkaa olla jo sitä varsin hektistä arkea ja tulee vielä monesti lapsia jne.
Oikeasti se aika kun sitä seksiä ehtii rauhassa (ja paljon) harrastaa on se kun vasta seurustellaan. Näin se vain menee ja siihen kannattaa varautua jos odottelee avioliittoon niin ei tule sitten pettymyksiä.
No eihän niitä lapsia heti tarvitse hankkia kun avioon menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet, jotka eivät halua sänkyyn nopeasti, ovat jotenkin poikkeavia.Mitä yllätyksiä voisi tulla? Tätä oon usein pohtinut.
Jos miehellä ei seiso tai on liian pieni. Tai seksuaaliset mieltymykset ovat ihan erilaisia. Tai on muuten huono sängyssä, kovakourainen tai hipsuttelee. Nämä esimerkiksi.
Sitten on kyllä avio-onni pilalla.
Minä en ymmärrä miten jotkut pelkäävät seksittömyyttä ennen avioliittoa kun mukamas pelkäävät ettei mies esim olekaan hyvä sängyssä. Jättäisitkö ihmisen jota rakastat ja jonka kanssa olisit valmis avioliittoon vain siksi ettei hän osaa harrastaa seksiä? Meneekö se oma seksuaalisuus muka tosissaan sen yhteisen hyvän rakkauden edelle. Minä ainakin rakastan miestäni paljon enemmän kuin mitään seksiä.
En odottaisi. Ei kuulu arvoihini, en näe siinä yksinkertaisesti mitään järkeä. Ei kannata ostaa sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten jotkut pelkäävät seksittömyyttä ennen avioliittoa kun mukamas pelkäävät ettei mies esim olekaan hyvä sängyssä. Jättäisitkö ihmisen jota rakastat ja jonka kanssa olisit valmis avioliittoon vain siksi ettei hän osaa harrastaa seksiä? Meneekö se oma seksuaalisuus muka tosissaan sen yhteisen hyvän rakkauden edelle. Minä ainakin rakastan miestäni paljon enemmän kuin mitään seksiä.
Eiköhän nuo kulje käsikädessä. Jos sängyssä ei ole kivaa, mutta muuten on, suhde on hiukan erikoinen.
Edellisen kanssa sain seksiä aina, kun halusin. Tämä taitaa olla harvinaista. Pelottaa, mitä se on, kun seksiä pitää vongata tai se ei ole luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet, jotka eivät halua sänkyyn nopeasti, ovat jotenkin poikkeavia.Mitä yllätyksiä voisi tulla? Tätä oon usein pohtinut.
Jos miehellä ei seiso tai on liian pieni. Tai seksuaaliset mieltymykset ovat ihan erilaisia. Tai on muuten huono sängyssä, kovakourainen tai hipsuttelee. Nämä esimerkiksi.
Sitten on kyllä avio-onni pilalla.
Kokoa ja mieltymyksiä ei voi tiedustella etukäteen tai muita asioita aiheeseen liittyen? Ja uskon että monet haasteet ovat ratkaistavissa esim just toi että jos ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä lapsia heti tarvitse hankkia kun avioon menee?
Ei toki. Mutta kyllä useimmilla naimisiin menon myötä elämä asettuu sellaiseen "arki-moodiin" jossa käydään töissä ja eletään vakiintuneempaa elämää kaikkine velvoitteineen. Eikä elämä silloin ole useinkaan samanlaista huoletonta olemista kuin silloin kun vasta seurustellaan ja keskitytään toisiinsa.
Kyllä se mukavan kutkuttava jännitys katoaa avioliiton myötä aika nopeasti.
Kukin tavallaan mutta itse en kyllä olisi suostunut luopuumaan siitä seurusteluajan ihanasta huolettomasta seksistä jossa oltiin milloin vain ja missä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo kulje käsikädessä. Jos sängyssä ei ole kivaa, mutta muuten on, suhde on hiukan erikoinen.
Ehkä joskus tosi vanhana toi on ok, kun kumpaakaan ei enää huvita. Mutta jos ollaan nuoria ja viriilissä iässä, silloin on erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kyllä se suhde on ja voi aivan h.elvetin hyvin ilman sitä kusivehkeiden yhteen hankaamistakin. Ja jos se mies ei osaa seksiä harrastaa niin kyllä sitä ajan kanssa oppi
Seksi ei olisi ongelma, mutta itsetyydytys on. Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa ja itsetyydytykseen.