Koronan sairastaneille hihamerkki?
Kommentit (16)
Saavat siis levittää virusta oikein luvan kanssa. Mistä tietää kaikkien virusten hävinneen elimistöstä?
Hihamerkit ehdottomasti sairaille ja altistuneille. Lisäksi riskiryhmäläisille oma erivärinen hihamerkki.
Koronaklubi! Itse näin eilen miten ambulanssi vei yhden naapurini maski naamassa ja ensihoitajalla maski ja essu. Tuli mieleen että eikö noiden talouksien ovia edes merkitä, tuonnehan voi nyt mennä kuka tahansa pimpottelemaan ja siellä on loput koronalle altistuneista vastassa.
Maalataanko ikkunoihin jude, ei kun siis korona?
Ihan kuin Saksassa aikoinaan......
Vierailija kirjoitti:
Koronaklubi! Itse näin eilen miten ambulanssi vei yhden naapurini maski naamassa ja ensihoitajalla maski ja essu. Tuli mieleen että eikö noiden talouksien ovia edes merkitä, tuonnehan voi nyt mennä kuka tahansa pimpottelemaan ja siellä on loput koronalle altistuneista vastassa.
Tiesitkö, että koronaa sairastavan ihmisen kanssa samassa taloudessa asuva henkilö ei edes joudu karanteeniin, jos itse on oireeton?
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvii olla koronaa silti kun ensihoitajilla on nyt maskit ihan muutenkin ja syystä. Sitä paitsi on muitakin ylähengitystiesairauksia kuin korona.
Ei mitään hihamerkkejä kellekään, ikinä. Tiedetään kaikki millaiset ihmiset laittaa hihoihin ja rintoihin merkkejä.
Itse mietin jo tätä kuukausi sitten, että milloinkohan saadaan se daavidin tähti tai joku muu trendikäs merkki.
No, intiassako se oli jo leima käteen ja menoksi.
Hyvin menee, mitään ole opittu.
Aivan taukki idea toi, että koronan sairasteneiden ei tarttis noudattaa rajoituksia. Sairastumisesta ei pidä palkita, koska aivan varmasti on niitä mänttejä kun lähtee sitä sitten tarkoituksella hommaamaan. Siitä voi kuitenkin jäädä ne elinikäiset keuhkovauriot ja voi tulla niinkin rankka tauti, että joutuu teholle, tai kuolee.
Kun tietää miten moni pitää hyvänä ideana vesirokkojuhlia, niin en epäile hetkeäkään etteikö tommosen päätöksen jälkeen tulis koronajuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin jo tätä kuukausi sitten, että milloinkohan saadaan se daavidin tähti tai joku muu trendikäs merkki.
No, intiassako se oli jo leima käteen ja menoksi.
Hyvin menee, mitään ole opittu.
Kruunu ja korona sopivat yhteen.
Sairastaneille vois antaa velvollisuuksia. Ne vois vaikka laittaa huolehtimaan vanhuksista ja lapsista kun ovat turvallisia ja tartuttamattomia. Tai oppaiksi koronasairaaloihin kertomaan miten ylähengitystiepotilaisen tulee toimia kun odottavat vuoroaan.
Miten rehellisesti mahtaisivat merkkiensä kanssa toimia, ihmisluonteen tuntien...
Radiouutisissa sanottiin että tällaista suunnittellankin jo jossain maassa. Todistusta vastaan ei tarvitse enää noudattaa rajoituksia.