Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnekylmä suhde ja korona

Vierailija
03.04.2020 |

Miten selviätte? Miten jaksatte ihmistä joka ei välitä teistä eikä itsestään? Eikä ole paikkaa mihin mennä eikä ketään jota nähdä. Ei pysy pää kasassa.

Musta tuntuu etten selviä. Ollaan varmaan molemmat masentuneita ja tämä paska eristys päällä lisää ahdistusta. Oma terveys on reistaillut ja olen pysynyt kotona. Mies ei välitä tippaakaan. Suuttuu siitä kun en ole sairaana jaksanut käydä kaupassa. Suuttuu kun yritän saada keskeneräisiä opintoja kasaan ilman opetusta. Perheen kanssa ei tehdä mitään yhtään yhdessä. Mies vain pelaa tunnista toiseen ja nukkuu.

Mulla on rakkautta lasten kautta. Lapset tappelee keskenään mutta myös leikkivät ja joka päivä muistavat kertoa mulle ja mä heille miten tärkeitä ollaan. Romanttista rakkautta ei kuitenkaan ole. Eikä ole sama asia kun puuttuu jotain mikä tekee elämästä arvokasta :(

Musta tuntuu että olen aivan mitätön, surkea paska ja arvoton. Ei ole jäljellä mitään siitä itsetunnosta mitä oli eikä suhteesta. Epämiellyttävää ja ankeaa. Mies huutaa ja kiroaa joka päivä.

Öisin uneksin rakkaudesta ja hellyydestä. Miehelle rakkaus on vain seksiä. Ei paljon huvita. Eikä tästä tilanteesta pääse mihinkään!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätät sen. Tänään. Etsiköön uuden asunnon ensi tilassa.

Mitä edes mietit enää? Tuhlaat omaa ainutkertaista aikaasi ihmiseen, joka ei välitä sinusta eikä anna elämääsi mitään hyvää. Miksi?

Vierailija
2/3 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mieheni ei halua edes seksiä. Kuulemma on niin vaikea koronatilanne. No, ei se siitä johdu, se vaan on tuollainen. Öisin tulee itkettyä. Tsemppiä! T. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt selväksi kenen asunto on ja kukas sieltä sitte lähteekään.