Karmea naamanvääntelijä Rosa taas pilaamassa jälkiviisaat!
Huoh, jotain tasoa vois odottaa yleltä. Maikkarilla on nää pellet olluki aina.
Kommentit (16)
Turha toivo, varsinkin jälkihiessä TODELLA SÄÄLITTÄVÄ!
Älkää nyt, mä oon ajansaatossa jotenki oppinut tykkäämään siitä :)
Rosa oli alussa ihana, nykyään karmea!
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt, mä oon ajansaatossa jotenki oppinut tykkäämään siitä :)
Minä myös. Ja varsin teräviä kysymyksiähän hän haastateltaville esittää.
Onko Rosa nykyään joka aamu töissä? Missä Anna Lehmusvesi?
Mielestäni Rosa tekee varsin mallikasta työtä ja se, että tämän palstan persut eivät hänestä pidä on kuin kunniamaininta työn oikeasuuntaisuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Onko Rosa nykyään joka aamu töissä? Missä Anna Lehmusvesi?
Rosa näyttää vuorottelevan lähinnä Milla Madetojan kanssa.
Milla on ihana, voisiko pliis Rosa lopettaa sen vääntelyn?
Mä en pidä siitä ainakin Jälkihiessä olevasta Jukasta, Ylen oma toimittaja tai jotain. Puhuu teennisen hiljaisesti ja muka syvällisiä.
Hyvä toimittaja hän on, ja kehittyy jatkuvasti. Kannattaa antaa jälkiviisaiden puhua, tuo yliopistonlehtori toi fiksuja näkökulmia esiin. Mm. sen, että näin on eletty miljoonia vuosia, olemme laitostuneet ym.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä toimittaja hän on, ja kehittyy jatkuvasti. Kannattaa antaa jälkiviisaiden puhua, tuo yliopistonlehtori toi fiksuja näkökulmia esiin. Mm. sen, että näin on eletty miljoonia vuosia, olemme laitostuneet ym.
Janne Saarikivi, näyttää olevan nykyisin professorina Helsingin yliopistossa.
Mielestäni hyvä ja sanavalmis toimittaja, lisäksi seksikäs kuin mikä. Onko muut havainneet flirttiä hänen ja sen uutispäällikkö Tommyn välillä?
Pidän Rosasta, mutta tosiaan, missä Anna L ja monet muutkin? Nyt on monta päivää peräkkäin samat naamat, ja se on tylsää. Mikä ihme syy siihen on?
Toivoisin myös vanhempia toimittajia näkyville...
Verrattuna vaikkapa Maikkarin Puopoloon, Rosa vaikuttaa ihan aidosti kiinnostuneelta haastateltavistaan.
Voi kunpa oisaisi pitää suunsa kiinni nyt 15 minuuttia!