Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetysfanaatikot, kestovaippailijat ja muut - olette täysiä idiootteja!

Vierailija
29.06.2006 |

Minä en imetä. Enkä käytä kestovaippoja, ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä se tekee luonnolle. Minä en käy kärrylenkillä joka päivä. En kylvetä lastani joka päivä. En röyhtäytä vauvaa. Juon joskus kännit isän kanssa vaikka olemme vauvamme kanssa kaksin JA KUMPIKAAN EI OLE AJOKUNNOSSA. Poltan joskus tupakkaa juodessani. Käyn joskus kaverini kanssa baarissa ja vedän totaaliset perseet. En imuroi kuin harvoin, meillä on liikaa pölyä. En pidä vauvalla mitään päivärytmiä.

Kaikesta tästä huolimatta, pistän vaikka rahani likoon, että minun vauvani on onnellisempi kuin suurimman osan teistä ja hänestä tulee vielä menestyjä, kuten vanhemmistaankin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se, että vauvallani on kestovaipat, tekee minusta idiootin, niin voi voi.

Kyllä taisit nyt itse päästellä paljon fanaattisempaa tekstiä kuin kukaan on minulta vauvojen hoitoon liittyen koskaan kuullut, joten tervetuloa vaan itsekin idioottien joukkoon! Etkös juuri tarkoittanut sillä fanaatikoilla niitä jotka paremmin teitää miten asiat pitäisi hoitaa..?

Vierailija
2/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamaitokin maistuu enemmän kuin hyvin. Eipä paljoa tarvitse ollakseen idiootti, hih!

AP:lle rentoa kesää, älä PINGOTA vaan käy vaikka BINGOSSA (ellei bingossa käyvät tyypitkin ole mielestäsi itiootteja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kun käyttää kestovaippoja. Mutta olin korvikeäiti (= äidinkorvike?), joten en saa täysiä idioottipisteitä, nyyh...

Vierailija
4/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe siinä mitään väärää.

Vierailija
5/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Idiootti

faktat:

*lapsi sai rintaa 1-vuotiaaksi

*oli käytössä kantoliina, kestovaipat ja perhepeti

*lapsi päiväkotiin kokopäiväiseksi alle 2-vuotiaana

*äiti silloin tällöin polttaa tupakkaa ja juo itsensä huppeliin

HUI kauhistus, eikö maailma olekaan mustavalkoinen?!!

Vierailija
6/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen fanaattinen ainoastaan sen suhteen, että en voi sietää fanatismia tai absoluuttista moralismia.

t. AP, täydellinen äiti

Vierailija:

niin yleensä jos äiti on onnellinen..

Vierailija
7/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on suorastaan fanaattinen tarve toimia " normien vastaisesti" . Lisäksi vaikutat aika kapeakatseiselta kun leimaat kaikki imettäjät, kestovaippailijat ym. fanaattisiksi. Katsos, onnellisia lapsia voi olla heilläkin, joilla ei ole pakonomaista tarvetta elää niinkuin elivät ennen lapsen syntymää.

t. 1 v 3 kk imettänyt erittäin onnellisen lapsen onnellinen äiti, joka ei tupakoi tai ole humalassa lapsensa aikana, koska se nyt ei vain kuulu minun tapaani olla äiti - mutta en ole kiinnostunut siitä, jos joku muu näin haluaa tehdä tai vaikka syöttää lapsellensa lihapullia 2-viikkoisesta