Kun saatte kauppalähetyksen, pesettekö paketit jotenkin
Kommentit (19)
En, tai no, ostan itse. Jätän kuivatuotteet kassiin karanteeniin ja tuoreet pussissa kaappiin. Niitä paketteja kohtelen kuin saastuneita, eli leivät siirrän toiseen pussiin ettei tartte koskea likapussia jne.
En, avaan paketin ja otan tuotteen ulos, sen jälkeen pakkaukset pois ja pesen kädet hyvin.
Juu.
Luin kyllä, että tämä on ehkä turhaa.
Ensin kuuman veden alla huuhtelen paketit sitten kylmän. Ja kuivaana liinalla, jonka hävitä
Jauhenlihan olen tupannut pesemään, aivan kuten ennenkin. Olen miettinyt myös desinfiointiaineen lisäämistä rutiinin, mutta sivumaun vuoksi hylännyt idean toistaiseksi.
En pese, pesen kyllä kädet kaappeihin laiton jälkeen. Olen kyllä miettinyt asiaa. Ehkä jossain vaiheessa sekin tulee ajankohtaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu.
Luin kyllä, että tämä on ehkä turhaa.
Ensin kuuman veden alla huuhtelen paketit sitten kylmän. Ja kuivaana liinalla, jonka hävitä
ja kaiken mahdollisen siirrän omiin paketeihin. Ja voi sitä käsien pesun määrää.
Silti olen parhaillani kipeä. En varmaan koronassa, mutta ehkä influenssa, koska on kuumetta ja huonovointisuutta.
Itse pesen kuumalla vedellä ja yleispesuaineella tai saippualla.
Ne mitä ei voi pestä, ne jäävät kahden viikon karanteeniin.
Juu, laitan heti kaikki astianpesukoneeseen. Puhdasta on tullut aina.
En ole tuohon ryhtynyt.
Mutta ruukkusalaatteja en osta, salaatilla pitää olla umpinainen pakkaus.
En mutta pesen kädet kaappiin laittamisen jälkeen ja tietenkin ruoanlaiton yhteydessä muutenkin. Ostin tosin basilikan avopussissa ja sen pesin ennen käyttöä
Pyyhin kaikki sanytolilla tai desinfioint liinalla. En osta enää sellaista mitä ei oo mahdollista pyyhkiä tai edes tiskata fairilla.
Lastaan kaikki ostokset avolava-autoni kyytiin ja ajan autopesulan läpi - siinä puhdistuvat niin ostokset kuin autokin.
Vierailija kirjoitti:
Lastaan kaikki ostokset avolava-autoni kyytiin ja ajan autopesulan läpi - siinä puhdistuvat niin ostokset kuin autokin.
Alapeukku niksipirkalle?
Joutuvat ensin karanteeniin joksikin aikaa joko parvekkeelle tai olkkarin nurkkaan pahvilaatikkoon ja sellaiset mitkä eivät kestä, pois pakkauksistaan kuin myös karanteenista aikanaan otettavat.
En vielä, mutta olen kyllä miettinyt asiaa.