Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yli 10v. takaa ei jätä rauhaan

Vierailija
02.04.2020 |

Miksi joku tekee tuollaista? Tämä tyyppi on etsinyt minut Facebookista ja lähettelee viestejä. Meillä oli todella lyhyt suhde yli 10v. sitten, joka päättyi minun aloitteestani, koska tyyppi oli outo ja kuumottava. Olen nykyään kihloissa onnellisesti ja menossa syksyllä naimisiin. Tämän viestittelijän mukaan olen todella kaunis, ihana, täydellinen ja kaltaistani ei ole tullut vastaan. En ole vastannut noihin viesteihin mitään, mutta silti mies on jo kolmen vuoden ajan jaksanut lähetellä viestejä. Jotenkin karmivaa. Kohtalontovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se

Vierailija
2/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, tunnun suorastaan keräävän noita stalkkaajia, ainakin kolme tuollaista hullua ollut, onneksi tällä hetkellä kaikki ovat ilmeisesti keksineet muuta puuhaa kuin minuun obsessoitumisen. Huh. Otan osaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman, estin tyypin somesta ja puhelimesta ja eipä ole sen jälkeen kuulunut yhtään. Onneksi ei pääse selvittämään osoitetietojanikaan.

Vierailija
4/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vainoaja, ei jätä rauhaan ja soittelee jopa iäkkäille vanhemmilleni. Kammotus.

Vierailija
5/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä yleistäkin? Jos näin monella on samanlaisia kokemuksia? Hui, kauhea ajatus!

Vierailija
6/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitatte poliisilla asiasta. Sen jälkeen teette vainoajalle tiettäväksi, että toimistaan on ilmoitettu ja hänet on rekisteröity seksuaalihäiriöisten ja muiden vaanijoiden rekistereihin.

Vierailija
7/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalontoveri, minä myös imen noita hulluja puoleeni. Osa on estolistalla ja osa ilmeisesti löytänyt jonkun muun kohteen. Aloin yksi päivä miettimään, että mikä helvetti siinä on että noita sekaisin menneitä on niinkin paljon, mut kaipa näillä miehillä vaan jotenkin viiraa joku tässä maailmassa. Pariin kertaan joutunut oikeasti pelkäämään kun kyseessä vanhat ”ystävät” jotka jossain kohtaa vaan seonneet ja päättäneet ilmeisesti taistella tiensä takaisin, välittämättä siitä ettei toinen tunne samalla tavalla ja luultavasti luulee kieltoja vitseiksi tms. 😐