Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen lähettää kuvia

Kohta on perjantai
02.04.2020 |

Kyseessä alle kolmekymppinen lapsuudenkaveri joka sai kesäksi työtä minun työpaikalta. Ovat miehensä kanssa juuri hankkineet talon toiselta puolelta Suomea. Nyt vissiin syksyyn asti hoitaa vanhaa isäänsä kotikaupungissa ja sen takia vielä täällä. Jutellaan ihan normaalisti niitä näitä päivittäin mutta yhtäkkiä tulikin vähän enemmän paljastavia kuvia whatsappiin ikään kuin "läppänä". Reagoin kohteliaasti kehumalla mutta en lähtenyt sitä pidemmälle leikkiin mukaan. Pikkasen hämmentävää ja nyt taistelen itsetuntoni kanssa koska on hyvännäköinen ja oikeasti tekisi mieli.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää löylyä.

Vierailija
2/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa ja katso mihin johtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin epätoivoinen että tekisin mitään. Kuviin olisin vastannut että taisivat tulla väärälle henkilölle.

Vierailija
4/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on puutteessa.

Älä koske.

Vierailija
5/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse varattu?

Vierailija
6/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin vähän ihmeissäni, kun uusi sihteeri työpaikalla puhui yhdessä vaiheessa miesystävästään ja pian sen jälkeen alkoi tuijotella minua intensiivisesti. Taisi olla niitä tyttöjä, jotka tiesi miten pidetään hauskaa.

Vierailija
7/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu jos olet noin vässykkä. Tosimies olisi jo vetänyt viikseen monta kertaa.

Vierailija
8/10 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko omatuntoasi?

Vierailija
9/10 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko omatuntoasi?

Kyllä, pahoitteluni siitä. Tämä ei ole äidinkieleni joten aika usein käytän huomaamatta täysin väärää sanaa tai sen muotoa.

Mitä tulee tähän naiseen niin olen päättänyt olla tekemättä itse mitään suoraa ehdotusta. - ap

Vierailija
10/10 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tuota tapahtuu päivittäin. Varatut ja vapaat naiset lähettelee kuviaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme