En osaa lopettaa salasuhdetta varattuun mieheen
Auttakaa. Kyseessä siis pelkkä seksisuhde. En osaa irtautua ja mennä eteenpäin. Laihdutusprojekti pitäisi ensin saada aloitettua edes, ennen kuin uskon kelpaavani kellekään. (Sivumainintana: olin hoikempi silloin kun tämä suhde alkoi. Ja olemme olleet tuttuja pitkään. Eli ei,ei ole kyse siitä, että mies olisi joutunut silloin "turvautumaan läskiin, jolta taatusti heruu". Kyseinen mies on myös ihan kivannäköinen ja sosiaalinen, minua hieman nuorempikin. Saisi siis naisia halutessaan.)
Miten eteenpäin? Olen yksinäinen.
Kommentit (10)
Eikö hän ole nyt eristyksessä perheensä kanssa?
Nythän voisi tosiaan koronaan vedota ja ottaa sillä verukkeella etäisyyttä häneen. Ja jonkin ajan päästä voisit todeta etäisyyttä tulleen siksi paljon, että salasuhteen päättäminen on ajankohtaista.
Vaikkapa noin!
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaimolle.
Sen olen aikanaan jo tehnyt. Ei taida vaimo tietää että salasuhde jatkui pienen breikin jälkeen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Nythän voisi tosiaan koronaan vedota ja ottaa sillä verukkeella etäisyyttä häneen. Ja jonkin ajan päästä voisit todeta etäisyyttä tulleen siksi paljon, että salasuhteen päättäminen on ajankohtaista.
Vaikkapa noin!
Asumme siis eri kaupungeissa. Näimme viimeksi ennen kuin tämä koronakriisi paisui tällaiseksi. Pidämme yhteyttä mesen välityksellä.
Ap.
Niin mainittakoon, että emme asu samassa kaupungissa (kun tuossa ehdotettiin korona-etäisyyttä).
Ap.
Älä sotke tuota laihdutusasiaa salasuhteeseen. Salasuhde on väärin ja johtaa vain pahaan lopputulokseen teidän kaikkien elämässä. Tee oikein ja lopeta se. Pystyt siihen kyllä, kun päätät niin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kerro vaimolle.