Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä kaupoissa metrin turvaväli jonottaessa kun kuitenkin sitten ostoksia pakatessa

Vierailija
02.04.2020 |

ollaan siinä ihan vierekkäin? En ole nähnyt että kukaan asiakkaista odottaa että joku on pakannut ostoksensa laukkuunsa ennenkuin menee itse siihen vasta pakkaamaan? Tänäänkin yks nainen pakkasi ostoksia todella hitaasti, olisiko minun pitänyt odottaa että pakkaa ostoksensa loppuun saakka? En odottanut ja kaupassa lähtien huomasin ettei odottanut myöskään perässä ollut pariskunta ja sama nainen pakkasi vielä hitaastti siellä ostoksiaan. ......Eli mitä järkeä on siitä metrin turvavälistä?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
2/2 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Mokoma kun käytät sanaa niinpä. Minä sentään luin raidit ensin kirjoina. Nooh asiaan kioskilla teki mieli sanoa älä nuori pimu lähentele vanhaa. En mä mitään kuvitellut. On vain puhetta pitää etäisyyttä. Sitten sinne kioskiin tuli vahempöaa ja noin oma ikäistä porukkaa. Etäisyys ihan liian vähän.

Vähän ärsyttää kun itse koittaa olla kuten neuvotaan. Sen verraan uskon että käy just niinku käy ja epäilijöille heitän kysymyksen. Jos lemmy ja jumala tappelisivat niin kumpi voittaisi?

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi