Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, jos epäilee kourineensa baarissa? (vanha tapaus)

Vierailija
02.04.2020 |

Tästä on aikaa pari kuukautta. Epäilen ahdistelleeni jotakuta baarin vessassa ja ehkä rajustikin. Ajatus ahdistaa päivittäin. Toisaalta painan n. 48 kg, joten mua vastaan on mahdollista tapella.
Toivon, että jos tilanne olisi ollut hyvin vakava, olisin jo joutunut seurauksiin. Kärsin eräästä mielenterveyden häiriöstä, ja motiivini mahd. ahdisteluun ei ollut seksuaalinen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tapaus

Vierailija
22/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta tuskin tuut saamaan mitään hyvää kommenttia. Tänne eksyy yleensä vain apinat ja paviaanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mammoja kiinnosta tällaiset asiat.

Vierailija
24/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

T. Mamma

Vierailija
25/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnostele. T. Mamma 2

Vierailija
26/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae keskusteluapua

Vierailija
27/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että asia painaa, niin pitääkin painaa. Etsi se ketä kourit ja  jutelkaa ja kerro miksi jne. Hyvitä tarjoamalla jotain.

Miten niin on hyvä, että asia painaa? Ap kertoi sairastavansa jotain mielenterveyden häiriötä ja että hän ei tehnyt mitään seksuaalisessa mielessä. Tällä palstalla ei tiedä psykologiasta juuri mitään, joten kannattaa puhua jollekin ammattilaiselle.

Asian on asiallista painaa sillä se toinen saattaa hyvinkin pahasti kärsiä asiasta. Ei MT vapauta vastuusta automaatilla. Itse et tiedä mitään psykologiasta. Fyysisen rajan koskemattomuuden menettäminen on aina vakava asia.

Vierailija
28/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis aika hellyyttävää jos ap menisi itkien poliisiasemalle ja tunnustaisi teon.

Miten olisi mahdollista saada sut pidätetyksi "hellyyttävä"-sanan käytöstä ):

Vierailija
29/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kourinut, minulla on kylläkin asperger. Ja olen siis opettaja, terapeutti ja luova johtaja eräällä valtion tärkeällä sektorilla.

Vierailija
30/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että asia painaa, niin pitääkin painaa. Etsi se ketä kourit ja  jutelkaa ja kerro miksi jne. Hyvitä tarjoamalla jotain.

Miten niin on hyvä, että asia painaa? Ap kertoi sairastavansa jotain mielenterveyden häiriötä ja että hän ei tehnyt mitään seksuaalisessa mielessä. Tällä palstalla ei tiedä psykologiasta juuri mitään, joten kannattaa puhua jollekin ammattilaiselle.

Asian on asiallista painaa sillä se toinen saattaa hyvinkin pahasti kärsiä asiasta. Ei MT vapauta vastuusta automaatilla. Itse et tiedä mitään psykologiasta. Fyysisen rajan koskemattomuuden menettäminen on aina vakava asia.

Mietihän uudestaan. Ap ei ole mikään perinteinen baariperverssi, tajuaisit sen itsekin jos ajattelisit asiaa syvällisemmin. Sulla ei ole mitään valtaa syyllistää ketään.

Vierailija
31/31 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kuinka idiootisti jotkut kommentoi. Hankkikaa älyä ja ymmärrystä, maailma ei ole mikään mustavalkoinen pumpulipesä.