Paradoksaaliset suklaanleivonta ohjeet: Osta suklaalevy. Leivo siitä suklaata. No niin, miksi minä tekisin suklaata jos mulla olisi suklaata?
Tällaiseen olen törmännyt kun suklaan himossani koitin löytää ohjeita joilla voisin tehdä itse suklaata, mulla siis oli tummaa kaakaojauhetta kaapissa. Useassa suklaa-aiheisissa ohjeissa piti raaka-aineena olla suklaalevy!!! SIIS TÄH??!
MIKSI MÄ HALUAISIN TEHDÄ ITSE SUKLAATA JOS MULA OLISI SUKLAATA JO????
ei mene jakeluun...
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
ja juuri samanlaisin ääliömäisyyksiin olen törmännyt jatkuvasti leivontaohjeissa. ESIM:
TEE ITSE DAIM-suklaaleivos ym. Ohje:
OSTA DAIM suklaata!
TEE SIITÄ DAIM-KAKKU! ym
Kyllä ,siis jos mulla olisi valmista Daim-suklaata , MIKSI MINÄ ALKAISIN TEKEMÄÄN SITÄ?
KUKA oikeesti kuvittelee että se DAIM siitä PARANEE kun joku poropeukalo pilaa sen alkuperöisen, leipojien tekemän Daimsuklaan tekemällä siitä samaa, sotkemalla se jotenkin??
Kuka muka vielä syö Daimia? Palmuöljyllä pilattua pas*aa. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Daimjuustokakku on herkullista.
Minä teen juustonkin itse.
ja juuri samanlaisin ääliömäisyyksiin olen törmännyt jatkuvasti leivontaohjeissa. ESIM:
TEE ITSE DAIM-suklaaleivos ym. Ohje:
OSTA DAIM suklaata!
TEE SIITÄ DAIM-KAKKU! ym
Kyllä ,siis jos mulla olisi valmista Daim-suklaata , MIKSI MINÄ ALKAISIN TEKEMÄÄN SITÄ?
KUKA oikeesti kuvittelee että se DAIM siitä PARANEE kun joku poropeukalo pilaa sen alkuperöisen, leipojien tekemän Daimsuklaan tekemällä siitä samaa, sotkemalla se jotenkin??