Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Saako kumppanisi kantaa yhä rakkaan polkupyöränsä sisälle eteiseen myös näin korona-aikana?
02.04.2020 |
Itse totesin eilen, että joko pyöräl ähtee tai sitten minä lähden. En halua mitään viruslinkoa nyt asuntooni. Partakin olisi hyvä nyt ajaa.
Kommentit (5)
Kuulostat Niki Laudan vaimolta joka käski valitsemaan. Niki joutui mettimään 10 s, vaihtoi muikkeliin ;-)
Oot ihan pihalla. Ajatus että pyörään tarttuisi virus muusta kuin ajajasta ei ole täysijärkisen. JSMAP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omko sulla jo kämppä katsottuna. Vai taitaa olla laitosjakson aika.
Toivottavasti miehellä on jo muikkeli varalla.
Alue: Aihe vapaa
Tietenkin saisi. Ettei varasteta.