Syömishäiriöliitto sylin aprillipila?
Ehtikö joku lukea? Voisko lyhyesti kertoa kun kiinnostaa! Pyytelivät niin pitkälti anteeksi kun olivat järkyttäneet joitakin tällä pilalla..
Kommentit (23)
Varmaan tyyliä: "ei se syöminen niin vaikeaa ole, ottakaa niskasta kiinni"
En tiiä mistä muusta pitäisi pyydellä anteeksi.
Asiantuntevuus ja osaaminen on kadonnut Suomesta. Koin sen itse kun opiskelin sosionomiksi. 80% alalle sopimattomia minä minä-tyyppejä, empatia-kyvyttömiä ihmisten pilkkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus:
https://mobile.twitter.com/plusmiinusnolla/status/1245299242341732354
Hyyyyi. Mitä vttua! Tuo kumoaa täysin sylin tarkoitusperät siis ei aprillipilan vaan koko kärjestön!!!!
Mikä kesäharkkari ton älynväläyksen on keksinyt????
Nykyisin ihmiset on kyllä saatanan ahneita. Tuossakin on "mielipahoitettu" kun ei ole kyetty suorittamaan laskutoimitusta vaan haluttu avainnauha palkinnoksi siitä, että "pahoitti mielensä". Tuo kikka ilmaisen tavaran ja palvelun saamiseksi alkaa olla jo väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tyyliä: "ei se syöminen niin vaikeaa ole, ottakaa niskasta kiinni"
En tiiä mistä muusta pitäisi pyydellä anteeksi.
Melkein oikein.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin ihmiset on kyllä saatanan ahneita. Tuossakin on "mielipahoitettu" kun ei ole kyetty suorittamaan laskutoimitusta vaan haluttu avainnauha palkinnoksi siitä, että "pahoitti mielensä". Tuo kikka ilmaisen tavaran ja palvelun saamiseksi alkaa olla jo väsynyttä.
Täh?!?
"SYLI-vaaka
Nyt on kuulkaa ihan oikea, tiukkaa terveysfaktaa eli NUMEROITA tarjoava tuote. Ei puhuta mistään nössöstä muka-vaa'asta, jossa numerot on peitetty "ainutlaatuinen" ym. -lässytyksellä. Koska onhan joo toki kaikki ainutlaatuisia, mutta ei sen taake voi mennä piiloon sitä FAKTAA että lihavuus on terveysriski ja kakkostyypin diabeteksen hoitokulut maksetaan MEIDÄN VERORAHOILLA!
Lisäksi vaakahan on jokaisen syömishäiriötyöntekijän unelma, koska PAINO sen ratkaisee, onko riittävän kipeä!!! Nämä vaa'at otetaan varmasti pikimmiten käyttöön myös kaikessa meidän toiminnassa, jotta palvelut kohdentuvat niille, jotka OIKEASTI tarvitsevat apua.
SYLI-avainkaulanauha goes mittanauha
Joo joo, vaaka yksin on vähän huono, tiedetään, koska LIHAS painaa myös! Siksi punnitsemisen lisäksi pitäisi AINA muistaa mitata myös VYÖTÄRÖN YMPÄRYS!!! Nyt se on helpompaa kuin koskaan: meidän oransseihin kaulanauhoihin on jatkossa painettu kääntöpuolelle MITTANAUHA, joten se kulkee AINA mukanasi (paitsi jos olet unohtanut avaimet kotiin, mutta silloin sulla on kyllä muitakin ongelmia, haha!!!)"
Kaikesta sitä pitääkin mielensä pahoittaa.
Oikeasti, jos ei pysty itselleen nauramaan, niin mille sitten? Itselleen nauramisen taito on kaiken huumorintajun kulmakivi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä pitääkin mielensä pahoittaa.
Oikeasti, jos ei pysty itselleen nauramaan, niin mille sitten? Itselleen nauramisen taito on kaiken huumorintajun kulmakivi.
Onko sinulla paljonkin kosketuspintaa syömishäiriöisen mielenmaisemaan?
Itse en syömishäiriöisenä tuosta loukkaantunut, mutta ymmärrän täysin miksi joku muu saattoi loukkaantua ja varmasti loukkaantuikin
Ja vastineessaan SYLI vihjaa syömishäiriöisten olevan jotenkin tyhmiä.
Olen menettänyt uskoni ihmiskunnan hyvyyteen. Ehkä 1% ihmisistä on sellaisia, jotka eivät saa nautintoa toisten polkemisesta. Kauppojen hamstrausilmiössä on aivan samaa: MINÄ olen vahva MINULLE kuuluu kaikki ruoka ja paskapaperi MINÄ olen parempi ja vahvempi mitä heikommassa asemassa olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?!?
Harvoin ihmiset oikeasti pahoittaa mieltänsä noista jutuista mistä kohutaan kun pääsääntöisesti ne ei edes heitä itseään mitenkään koske. Kyllähän sitä itsekin on loukkaantunut milloin mistäkin kun siitä on saanut alennusta tai ilmaista tavaraa kun minä niin mieleni pahoitin. Lehdessähän oli vähän aikaa sitten OCD pilkkaava kahvilan kylttikohu jolla ihmiset saivat ilmaisia kahveja kun kitisivät asiasta. Jos kellekään ei mitään korvausta tai 10 minuutin julkisuutta noista annettaisi ei he välittäisi. Eiköhän tälläkin joku saa itsensä lehteen mitä tälläkin mielensä pahoittamisella haettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?!?
Harvoin ihmiset oikeasti pahoittaa mieltänsä noista jutuista mistä kohutaan kun pääsääntöisesti ne ei edes heitä itseään mitenkään koske. Kyllähän sitä itsekin on loukkaantunut milloin mistäkin kun siitä on saanut alennusta tai ilmaista tavaraa kun minä niin mieleni pahoitin. Lehdessähän oli vähän aikaa sitten OCD pilkkaava kahvilan kylttikohu jolla ihmiset saivat ilmaisia kahveja kun kitisivät asiasta. Jos kellekään ei mitään korvausta tai 10 minuutin julkisuutta noista annettaisi ei he välittäisi. Eiköhän tälläkin joku saa itsensä lehteen mitä tälläkin mielensä pahoittamisella haettiin.
Tuo oli myös todella mauton.
- melkein itsarin tehnyt OCD joka on saanut kuulla muitakin sairauteen liitttyviä "hauskoja" piloja
Yhtä mauton kuin Turun Sanomien aprillipila siitä, että siilejä pitäisi loukuttaa ja se on suomessa vieraseläin jonka kantaa pitää pienentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?!?
Tuo oli myös todella mauton.
- melkein itsarin tehnyt OCD joka on saanut kuulla muitakin sairauteen liitttyviä "hauskoja" piloja
Itellä on kanssa OCD, mutta mielelläni kuulisin miten tuosta voit pahoittaa mielesi? Luulitko, että tuo on juuri sinulle omistettu? Kuin olisit ainoa joka kärsii vaivasta?
Kannattaa lukea sellainen kirja kuin kerrasta poikki. Ainakin itelle auttoi äärimmäisen paljon vaikka vuosia kestikin.
Ellei tuosta laskukaavasta ymmärtänyt pilaksi, on typerä. Jos suuttui, on vielä typerämpi.
Kännissäkö nuo tekee töitä? Typerät itsekkäät akat!
Vierailija kirjoitti:
Ellei tuosta laskukaavasta ymmärtänyt pilaksi, on typerä. Jos suuttui, on vielä typerämpi.
Ja jos ei ymmärrä, että ihmisiä on erilaisia on kaikista typerin = sinä!
Millaista porukkaa tuolla yhdistyksessä on töissä, kun tuollainen "pila" edes tulee mieleen? Monet syömishäiriöt ovat henkeä uhkaavia mt-ongelmia ja tämän yhdistyksen pitäisi toimia heidän puolestaan.
Kuvakaappaus:
https://mobile.twitter.com/plusmiinusnolla/status/1245299242341732354