onko fazerin suklaapatukat mielestänne huonontuneet?
olen syönyt niitä 60 luvulta alkaen ja nykyiset ovat mielestäni vain varjo senaikaisista. hinta noussut ja koko pienentynyt. sokeria lisätty. maku huonontunut.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Moi Palmuöljy-hullu! Oot päässyt pois suljetulta. Muista ottaa lääkkeet.
Ja ostaa paaaljon suklaata karanteenin varalle. Pidät sitte nenästä kiinni kun nielet kun se on niin PAHAA😉
kyllä niissä on paljon muutakin vikaa kuin maito. ja eikö se laaduntarkkailijakin ole fazerilta, onkohan se varmaa mitä ne sanovat niitten sisältävän?
Vierailija kirjoitti:
Moi Palmuöljy-hullu! Oot päässyt pois suljetulta. Muista ottaa lääkkeet.
Tämä. Taisitkin olla pitempään hoidossa? Ottiko joulu sulkaan myynteineen koville?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Palmuöljy ja muut halvat raska-aineet syynä. En osta enää mitään Fazerin tuotteita.
Av-matamin boikotti voi ihan konkreettisesti näkyä Fazerin tuloksessa. Varmasti kulutus ollut sitä luokkaa🍫
Vierailija kirjoitti:
Tälläset murheet on niiin last season!!
Älä häirihe, me muistellaan mennyttä maailmaa.
Niinkuin ketjussa jo joku sanoikin niin wiener nougat on pilattu, ennen paras suklaa nyt ei maistu ollenkaan. Viimeistään parin joulun päästä myynti pudonnut kymmenesosaan aiemmasta. Itse ostin kotiin pari rasiaa ja lahjaksi 10 rasiaa, ensi vuonna en enää yhtään.
Ostin pitkästä aikaa Fazerin keltaisen levyn, missä on kokonaisia hasselpähkinöitä. Oli ennen ihan parasta herkkua, nyt ei maistunut oikein miltään se suklaa. Sellaista kitalakeen takertuvaa, mautonta s*ntaa. Geisha-suklaa mennyt myös pilalle, mautonta ja tahmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin ketjussa jo joku sanoikin niin wiener nougat on pilattu, ennen paras suklaa nyt ei maistu ollenkaan. Viimeistään parin joulun päästä myynti pudonnut kymmenesosaan aiemmasta. Itse ostin kotiin pari rasiaa ja lahjaksi 10 rasiaa, ensi vuonna en enää yhtään.
No siis eihän Wiener nougat ole suklaata vaan nimensä mukaisesti nougata eli ihan eri asia.
Komppaan kyllä, että se oli ennen Fazerin paras tuote ja reseptinmuutoksen jälkeen jotenkin todella mauton tai ehkä vähän sellainen eltaantuneetkin makuinen? Suurin ero on tosiaan siinä, että olen huomannut nieluun tarttuvan rasvakerroksen, jolloin nieleminen tuntuu vaikeammalta. Olen ostanut uutta versiota vain kerran ja siitä sain syötyä kaksi palaa. Yäk.
Milloinkohan Fazer pilaa Mignon-munat?
Olet hakoteillä, sillä meitä palmuöljy"hulluja" on täällä varmaan vaikka paljon.