Kuinka käyttää nettipankkia jos ei ole puhelinnumeroa?
Jos ei ole mitään mihin lähettävät tekstiviestivahvistuksen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tästä aloituksesta mitään
Etko ymmärrä sitä, että jos kysytään että voiko nettipankkia käyttää ilman puhelinta?
Mikä kohta tuossa on mitä et ymmärrä?Sen voin myöntää että kysymys oli sen verran epätarkka, etten maininnut että kyseessä oli S-pankki.
Oikeasti kysymys olisi kuulunut näin että: Voiko S-pankin nettipankkia käyttää ilman puhelinta?
ap
ps. Minulle on nyt selvinnyt, ettei voi käyttää.
Kysyit voiko nettipankkia käyttää ilman puhelinnumeroa.
Sitten sanoit, ettei sinulla ole puhelinta.
Sitten muutitkin mielesi ja sanoit, että kyllä sinulla onkin puhelin.
Sitten sanotkin, että tarkoitit voiko nettipankkia käyttää ilman puhelinta.
Kaikkien aikojen surkeimpia aloituksia tai sitten vaan uskomattoman hölmö ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki aloitti omalta kohdaltain tänään tuon tekstiviestirumban.
Mikä tämä S-mobiili on? Sitoudunko minä siinä' asioimaan tililläni tonnin Apple- älylaitteella, joka on 24/7/365 x35v 110% toimintavalmiudessa? Ja käytettävissä minuutin varoajalla hälytysvalmiudessa?
Tekstiviestien lähettämiseen ja vastaanottamiseen riittää vaikka 2 G peruskännykkä, jolla ei pääse nettiin, mutta jolla voi myös soittaa perinteisiä puheluita. Esimerkiksi Nokialta löytyy 30 euron kännykkä:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/69902/mxkbq/Nokia-105-2019-Dual…
Et vastannut avauksen kysymykseen. Kuinka maksaa laskuja S-pankissa jos ei ole puhelinta käytettävissä.
ap
Osaat varmasti tämän yhtä hyvin kuin puhelittomuuden.
En ole missään vaiheessa väittänyt, että minulla ei olisi puhelinta.
ap
Viestissä 16 annoit ymmärtää ettei sinulla ole puhelinta.
En todellakaan antanut ymmärtää.
Oletit asioita. Psykologitkin on sitä mieltä ettei asioita saa olettaa, vaan pitää keskustella olemassa olevin faktojen pohjalta.
ap
"Kuinka maksaa laskuja S-pankissa jos ei ole puhelinta käytettävissä."
Todellakin annoit ymmärtää että sinulla ei ole puhelinta ja avauksessa annoit ymmärtää että sinulla ei ole puhelinliittymää.
Hoida pankkiasiasi konttorissa, mutta veikkaan että vaikeaa se tulee olemaan sielläkin tuolla asenteella.
Osta pre-paid liittymä. Jos siihen ei ole varaa niin ole hyvä ja tee jälkiabortti ihmisvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tästä aloituksesta mitään
Etko ymmärrä sitä, että jos kysytään että voiko nettipankkia käyttää ilman puhelinta?
Mikä kohta tuossa on mitä et ymmärrä?Sen voin myöntää että kysymys oli sen verran epätarkka, etten maininnut että kyseessä oli S-pankki.
Oikeasti kysymys olisi kuulunut näin että: Voiko S-pankin nettipankkia käyttää ilman puhelinta?
ap
ps. Minulle on nyt selvinnyt, ettei voi käyttää.
Kysyit otsikossa että voiko nettipankkia käyttää ilman PUHELINNUMEROA. Vastaus oli että voi, tarvitset mobilisovelluksen.
Agressiivisesta kirjoitustyylistä voisi olla tunnistavinaan erääksi palstahulluksi