VLCD dieetti kokemuksia
Kommentit (7)
Laihdutin viitisen vuotta sitten VLCD:llä noin 30 kg. Eka viikko oli vaikeaa, sen jälkeen tosi helppoa, eikä ole kilot tulleet mitenkään takaisin eikä kroppa "mennyt sekaisin". Palasin tavalliseen syömiseen vaiheittain ja hitaasti niin, että ensin vain aamupala ruokaa ja muuten pusseja, parin viikon päästä lounas ja aamupala ruokaa ja pusseja, ja samalla opettelin terveellisiä ja kevyitä ruokia niille aterioille.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin viitisen vuotta sitten VLCD:llä noin 30 kg. Eka viikko oli vaikeaa, sen jälkeen tosi helppoa, eikä ole kilot tulleet mitenkään takaisin eikä kroppa "mennyt sekaisin". Palasin tavalliseen syömiseen vaiheittain ja hitaasti niin, että ensin vain aamupala ruokaa ja muuten pusseja, parin viikon päästä lounas ja aamupala ruokaa ja pusseja, ja samalla opettelin terveellisiä ja kevyitä ruokia niille aterioille.
Ystäväni mukaan ongelma oli varmaan osittain se, ettei palannut tarpeeksi hitaasti ”normaaliin syömiseen”. Tosi hienoa, että sulla toimi!
Kuusi vuotta sitten, 16 viikkoa -40 kg. Poissa ovat kilot pysyneet.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta sitten, 16 viikkoa -40 kg. Poissa ovat kilot pysyneet.
Ohhoh.
Yhdeksäs viikko lähti maanantaina käyntiin, puntari näytti - 21kg. Vielä toiset parikymmentä pois niin olen tyytyväinen.
Olen käyttänyt express diet tuotteita ja on ollut todella helppoa.
Olen pudottanut kahdesti 21 kg / 12 viikkoa, ekalla kerralla jatkoin laihdutusta kunnes olin pudottanut 45 kg. Molemmilla kerroilla (ja kaikilla muillakin menetelmillä ja kerroilla) olen lihonut takaisin. Ennen ekaa vlcd-kuuria painoin 120kg, nyt 135kg.
VLCD-kuurista käteen jäi leikkausta vaativat sappikivet, kilpirauhasen vajaatoiminta (tämä on työterv.lääkärin tulkinta häiriön synnystä, ei minun) ja ahmimishäiriö. Ei ehkä olisi kannattanut.
Ystäväni on kokeillut vuosia sitten. Hän oli todella reilusti ylipainoinen, bmi varmaan 40 kieppeillä. Laihtui nopeasti n. 25kg, mutta kroppa meni ihan sekaisin. Paino tuli hiljalleen takaisin. Pari vuotta sitten osti jonkun nettivalmennuksen, superdieetin tms. Laihtui edelleen suht nopeasti, mutta nyt pää pysyi mukana. Pääsi tavoitepainoonsa reilussa vuodessa ja nyt uskon hänen myös pitävän painon pois. On nimittäin todella energinen ja aktiivinen nykyään. Syö paljon, mutta terveellistä ruokaa.