Lihavien miesten ei edes kannata yrittää etsiä naista
Tai ainakaan ei ennen kuin ovat laihduttaneet kaiken pois, nostaneet punttia ja hankkineet timmin rantavahdin kropan sixpackillä. Sitten on eri asia. Hot hot au.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt ihan rantavahdiksi, mutta kyllä laiskanpulskeat, veteläkroppaiset ja huonoryhtiset pullamössö-/sikapossumiehet ovat luotaantyöntävän näköisiä.
Amen. Eikä sängyssä ole mukavaa jos toinen on alla löllyvä alodobi hyytelö. Timmi, hyvä, kroppa sitä paitsi kertoo että pitää huolta terveydestään ja kunnosta.
No jaa, vähän saatan pulskea olla, mutta aina on fiksua naisseuraa löytynyt.
Ja enää ei tarvitse edes hakea, kun löytyi vakituinen naisystävä.
Että tälleen!
Kellään miehistä ei ole kaikki naiset saatavilla. Alfoilla toki on enemmän valinnanvaraa, mutta ei loputtomasti heilläkään.
Katsopa vaan ympärillesi ruokakaupoissa (sitten kun niissä taas käydään) ja töissä. Näet paljon ylipainoisia miehiä, joilla on vaimo. Kaupassa et tietysti luonteesta voi päätellä mitään, mutta työelämässä ja vastaavassa yhteydessä varmasti huomaat, että nämä miehet ovat mukavia ja kohteliaita.
Sisin ratkaisee.
Nojaa.
Miehellä on parikyt kiloa ylimääräistä. Itse oon kokoa xs, mies xxl ja kumpikin vetää toista vaikka kokoeroa on.
Mutta olisihan se suotavaa kummallekin sukupuolelle pysytellä normaalipainossa terveydenkin takia.
Ajankuva=muoti.
Nyt on uusinta hottia kaakattajien keskuudessa ihan retroilun hengessäkin klassinen mies, eli laiha ja urheilullinen (kuten Antiikin Kreikan kuvasto antaa ymmärtää) - ei ihan vielä Homo Universalis, mutta...getting there ;)
Vierailija kirjoitti:
Kellään miehistä ei ole kaikki naiset saatavilla. Alfoilla toki on enemmän valinnanvaraa, mutta ei loputtomasti heilläkään.
Katsopa vaan ympärillesi ruokakaupoissa (sitten kun niissä taas käydään) ja töissä. Näet paljon ylipainoisia miehiä, joilla on vaimo. Kaupassa et tietysti luonteesta voi päätellä mitään, mutta työelämässä ja vastaavassa yhteydessä varmasti huomaat, että nämä miehet ovat mukavia ja kohteliaita.
Sisin ratkaisee.
Tutkitusti avioelämä lihottaa miehiä, paino saattaa nousta avioliiton aikana jopa parisenkytä kiloa.
Mä nimenomaan tykkään lihavista miehistä. Ei ole syy alkaa sääliä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt ihan rantavahdiksi, mutta kyllä laiskanpulskeat, veteläkroppaiset ja huonoryhtiset pullamössö-/sikapossumiehet ovat luotaantyöntävän näköisiä.
Amen. Eikä sängyssä ole mukavaa jos toinen on alla löllyvä alodobi hyytelö. Timmi, hyvä, kroppa sitä paitsi kertoo että pitää huolta terveydestään ja kunnosta.
Musta isomman miehen alla ja päällä on ihana olla kun ei tarvitse pelätä murskaavansa miestä tai ajatella omia olemattomia läskejä. Ja ianakin mun kokemuksen mukaan ovat myös paljon valmiimpia miellyttämään naista.
Eikä ne kilot aina korreloi kunnon kanssa. Esim raksamiehillä on usein ylimääräistä mutta painavat kuitenkin fyysistä duunia sen 8-10h päivässä, johon harva saliposejannu kykenisi.
"Kukaan ei mies ei huoli röökaavaa naista :/"
Kukaan ei pakota polttamaan tupakkaa
Kukaan ei myöskään pakota syömään epäterveellisesti ja/tai liikaa.
Lihomisen aiheuttaa liiat kalorit kulutukseen nähden. Ja esim itse en halua liikaa syövää miestä ihan samasta syystä kun en halua liikaa juovaa tai tupakkaa polttavaa.
Elämä on valintoja, niin se vain on!
Jaa, mistähän johtuu, että mun tuttavapiirissä myös pulskilla tai jopa lihavilla miehillä on enimmäkseen naisystävä, (avo)vaimo? Johtuisko siitä, että eivät ole mitään ruikuttajia.
Tuttavissa on vain pari pulskaa kaveria, joillei naista löydy. Vaatimukset ovat pilvissä, pitää olla laiha, timmi, kaunis, varakas, mutta ei liian älykäs uraputki nainen, ei yksinhuoltaja, ei liian vanha (siis samanikäinen kuin he itse), ei aiempia suhteita ... jne. Lisäksi naisen pitää sietää se, että kaverit menee aina naisen edelle,. Sama nettipelaamisen kanssa. Sovinistisesta hauskasta läpästä ei naisen pidä pahastua. No, ehkä he vielä löytäät ihannenaisensa
Jos tämä johtuu siitä että timmit naiset ei halua lihavaa miestä ni haloo? Miksiköhän?? Olisikohan siitä yksinkertaisesta syystä että timmit ihmiset haluavat terveelliset elämäntavat omaavan kumppanin, ja se siinä on tärkeintä. Mitä järkeä olisi seurustella ihmisen kanssa joka vetää pullaa ja läskisoosia jos itse ei niitä halua? Melkein sama kun absolutisti alkaisi seurustelemaan juopon kanssa.
Joten etsikää samankaltaista seuraa mitä itse olette.
Taksilla kylille ja lumppu kyytiin.
Satku kouraan ja takalauta paukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Taksilla kylille ja lumppu kyytiin.
Satku kouraan ja takalauta paukkumaan.
Rahalla saa ja hevosella pääsee, mut ei se lumppukaan sua oikeasti himoitse. Ilman satkua ei sontisikaan suhun päin. Tämä on totuus.
liity moottoripyöräkerhoon
jännämiehille löytyy vientiä kiloista riippumatta
Hyväksyn lihavuuden jos mies on poikkeuksellisen varakas eikä pihtaa rahojaan. Muussa tapauksessa kiito ei.
Ne sixpackiä instassa esittelevät miehet ei kyllä ole mitään unelma puolisoita. Olen parille sellaiselle pakit antanut, ei kiitos enää.
On myös naisia, jotka eivät itsekään ole tikissä, miksi kuvittelevat, että voivat vaatia mieheltä sitä?
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia, jotka eivät itsekään ole tikissä, miksi kuvittelevat, että voivat vaatia mieheltä sitä?
Se on eri asia.