Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen yhteishaku! Minne haette/nuorenne hakee?

Vierailija
01.04.2020 |

Laittakaa ykkösvaihtoehto ja ylppäriarvosanat/alustavat arvosanat. Tai jos väylä on joku muu kuin yo, niin se. Mielenkiintoista nähdä, minne porukka hakee.

Meillä abi hakee Aallon tietotekniikkaan. Alustavat arvosanat kolmesta aineesta, jotka otetaan huomioon on EEE. Saa nähdä riittääkö se todistusvalinnassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä! Älä elä lastesi saavutuksilla.

Vierailija
2/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä! Älä elä lastesi saavutuksilla.

Eli sä et ilmeisesti elä mukana lastesi elämässä ja jännitä niiden mukana? Onko Pirkkosi nytkin vetämässä sidukkaa ostarilla ja mamma on vaan tyytyväinen, kun on pois silmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse haen lääkikseen. Yo-arvosanoilla sinne ei mitään asiaa, L-pitkä matikka, L-Fyssa, E-enkku, C-äikkä. Pääsykokeella siis yritän, toivottavasti ei ole peruttu koronan takia. Ei ole katastrofi vaikka en pääsisi sillä minulla on toinen paikka josta valmistun ensi vuonna kandiksi. Ekaa kertaa vasta haen. Ajattelin hakea nyt seuraavan 3 vuoden ajan joka kerta, kyllä se jossain kohtaa tärppää. Ja säästän rahaa valmennuskurssille ensi vuodelle. Olen tehnyt paljon vanhoja pääsykokeita, ja uskon kyllä, että minulla on shotti. Ei kovin hyvä sellainen mutta mahdollisuus on olemassa.

Vierailija
4/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse haen lääkikseen. Yo-arvosanoilla sinne ei mitään asiaa, L-pitkä matikka, L-Fyssa, E-enkku, C-äikkä. Pääsykokeella siis yritän, toivottavasti ei ole peruttu koronan takia. Ei ole katastrofi vaikka en pääsisi sillä minulla on toinen paikka josta valmistun ensi vuonna kandiksi. Ekaa kertaa vasta haen. Ajattelin hakea nyt seuraavan 3 vuoden ajan joka kerta, kyllä se jossain kohtaa tärppää. Ja säästän rahaa valmennuskurssille ensi vuodelle. Olen tehnyt paljon vanhoja pääsykokeita, ja uskon kyllä, että minulla on shotti. Ei kovin hyvä sellainen mutta mahdollisuus on olemassa.[/quote

Tsemppiä ja onnistut kyllä, kun sitkeästi yrität 👍

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä