Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaatteko eristyksen aikana kotoa muuttaneita lapsianne?

Vierailija
01.04.2020 |

Minä tapaan sitä yhtä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. En ole vanha. Alle 50-vuotias.

Vierailija
2/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se tuli mamin lihapatojen äärelle olemaan ja opiskelemaan etänä. Sopii mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lähikontakteja pitää välttää.

Vierailija
4/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. En ole vanha. Alle 50-vuotias.

Samoin olen minä.

Ap

Vierailija
5/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, se tuli mamin lihapatojen äärelle olemaan ja opiskelemaan etänä. Sopii mulle.

Niin meillekkin tuli, sama sairaanhoitopiiri ettei senkään ole väliä.

Vierailija
6/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tietenkään. Soittelemme vain. Olen riskiryhmää 64v.

Vierailija
7/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, lähikontakteja pitää välttää.

Niin pitää, mutta olen ajatellut, että se ei eroa siitä tilanteesta, että joissain perheissä on monta jäsentä, joista joku käy töissä ja useampi kaupassa. Itse teen työt etänä.

Ap

Vierailija
8/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tapaan, päivittäin, asuu lähellä.

Vierailija
9/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii kans. Meillä oli vähän aikaa kaksikin etäopiskelijaa tässä, mutta toinen lähti jo maalle työssäoppimaan, kun ei niitä eläimiä voi etänä hoitaa. Toinenkin lähtee ennen kuin tämä etähullutus loppuu, jos ei tilanne mene pahemmaksi ennen sitä.

Vierailija
10/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tavannut vanhempiani, asuvat naapurikunnassa.

Omat liikkumiset rajoittuvat kaupassa käyntiin ja siellä vanhemmilla käymiseen. Muutoin olen yksiössäni neljän seinän sisällä. Pesen kädet lähtiessäni kotoa ja tullessa takaisin. Olen autoni ratin ja vaihdekepin myös pessyt ja muut pinnat mihin kosken usein. Emme halaile ja pidämme hygieniasta huolta. Näillä perusteilla koen ettei tartunnan saamisen mahdollisuus ole iso. Toki myös ei flunssaisena käytäisi eli terveitä ollaan kaikki.

Vierailija
11/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikoittain käynyt äidilläni 60v, kuten myös aikuinen sisareni. Ei ole tapana halailla, kätellä tai muutakaan lähikontaktia ottaa ja perussuomalainen parin metrin turvavälillä on aina ilmankin kotimaa, pysytään tosin poissa jos on yhtään kipeä olo. Toisen lapsen lapsiaan ei uskalla nähdä kun ovat taaperoikäisiä.

On selvästi surullinen ja yksinäinen, surettaa kun joutuu olemaan ilman miestään eikä saa nähdä lapsenlapsiaankaan, vaikka on elämänsä käyttänyt töitä tehden ja muista huolehtien.

Vierailija
12/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt lastani, vaikka koen sen kyllä vähän vääräksi. Vaikka olenkin 40-vuotias. Onhan tautiin kuitenkin sairastunut nuoriakin. Lapseni käy töissä, minulla on etätyöt.

Vierailija
13/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tapaa. Asuvat siellä eristetyllä alueella, me muualla.

Vierailija
14/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset asuvat kotona, se aikuinenkin, minä en. En ole tavannut sitten viime syksyn. Ei minusta mitään ongelmaa, jatkuvasti jutellaan whatsapissa, ja olen lähivanhempaa enemmän kartalla asioista.

Vierailija
15/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lasta kerran viikossa. Asuu lähellä. Muuten olen koko ajan yksin.

N49

Vierailija
16/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut vanhempiani vaikka he eivät ole vielä riskiryhmää ikänsä puolesta tai muutenkaan. En ole muutenkaan käynyt yhtään missään kodin ulkopuolella kauppaa lukuun ottamatta. Tehdään kaikki oma osuutemme epidemian pysäyttämiseksi.

T. Kotoa muuttanut lapsi

Vierailija
17/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan. Työkuviot ovat samat, joten voidaan nähdä vapaallakin.

Vierailija
18/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta olen tinkinyt, mutta parikymppinen, kontaktejaan muuten nyt rajoittanut tyttäreni on tervetullut käymään niin kauan kuin virkavalta ei tätä estä.

Vierailija
19/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa vanhempiani, vaikka eivät ole riskiryhmää ikänsä puolesta. Tosin tämä on oma valintani, vanhemmilleni olisi varmaan ok että tapaisin heitä. Siskoni perheineen viettää vanhemmillani aikaa kuin koronaa ei olisikaan.

Vierailija
20/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Asutaan samassa kaupungissa kyllä. Kuulun perussairauteni vuoksi riskiryhmään ja olen töissä hoitoalalla, joten vapaa-ajalla eristäydyn täysin. Toisaalta, ei tuo himppa vajaa parikymppinen poika kauhean usein muutenkaan ole käynyt, kun kotoa muutettuaan vaihdoin kasvisruokavalioon eikä se ole ollenkaan pojan mieleen :D Mutta soitellaan selvästi useammin kuin yleensä.