Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin todella kaunis 35-38v iässä, mutta sitten

Vierailija
01.04.2020 |

alkoi jyrkkä alamäki, joka ei ota loppuakseen. Tuntuu kummalta, kun tuollaisen muutaman vuoden olin tosi kaunis, sitä ennen tavis ja sen jälkeen tavis/ruma.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on, toivottavasti otit noista vuosista itsellesi maksimaalisen hyödyn.

Vierailija
2/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaminen tapahtuu nopeasti ja yllättäen, jopa yhdessä yössä. Aamulla sitä katsoo peiliin ja miettii mitä tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin tuossa 41 vuoden kohdalla. Olen parin kk päästä 43 ja näytän siltä, että en voi hyvin. :D No, elämä on. Se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. :)

Vierailija
4/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa kuin 42-vuotiaana, mutta peilistä katsoo takaisin kalkkuna eikä mikään hehkeä parikymppinen :D

Vierailija
5/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ja vaikea homma käsittää ettei se ulkonäkö enää palaa. Nyt 43-vuotiaana näytän vanhalta, piirteet alkaa roikkua, enkä ole henkisesti valmis tähän. Sisältä olen kuitenkin vielä metka ja innokas varhaisaikuinen, en tämä ruttunaama joka peilistä katsoo.

Vierailija
6/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikeasti näin? Jos elää terveellisesti, niin miten romahdus nyt noin tapahtuu? 35 vuoden jälkeen alkaa kyllä erot näkymään todella selvästi niiden ikätovereiden välillä, ketkä huolehtivat ja ketkä laiminlyövät terveyttään ja se vaatii koko ajan tarkempia elintapoja. Toiset säilyvät "raikkaan" näköisinä vielä pitkälle yli 40 vuodenkin.

Vierailija
7/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan yli nelikymppinen ei näytä raikkaalta ilman plastiikkakirurgiaa.

Kaikki julkkisnaiset, jotka näyttävät nuorekkailta, niin heille on tehty jotain. Botox ja täyteaineet tosi yleisiä, niitä käyttävät jopa parikymppiset.

Vierailija
8/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, elän terveellisesti. Aina on luultu ikäistä nuoremmaksi. Paitsi nykyään, naama valahti noin vuodessa. Ikä 41 v.

Vierailija
9/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä tietää jo tässä vaiheessa, niin osaa valmistautua. Kyse varmaan joistakin hormonaalisista muutoksista elimistössä, kun noin nopea on alasajo. Vitaliteetti ikään kuin alkaa sammahtalemaan tietyiltä osin. No onpa siinä monta laadukasta ja toiminnallista vuotta edessä naaman roikkumisesta huolimatta..

Vierailija
10/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40v iässä naisilta menee lisääntymiskyky, lähinäkö ja yleensä ulkonäkökin

Vierailija
11/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa paljon seksiä tai itsetyydytystä. Elimistö luulee että olet vielä raskautumassa, ja pitää sinut hehkeänä.

Vierailija
12/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä oikeasti näin? Jos elää terveellisesti, niin miten romahdus nyt noin tapahtuu? 35 vuoden jälkeen alkaa kyllä erot näkymään todella selvästi niiden ikätovereiden välillä, ketkä huolehtivat ja ketkä laiminlyövät terveyttään ja se vaatii koko ajan tarkempia elintapoja. Toiset säilyvät "raikkaan" näköisinä vielä pitkälle yli 40 vuodenkin.

Ihmiseläin on suunniteltu lisääntymään puberteetin jälkeen.

40-vuotias ihmiseläin on tehnyt liudan jälkeläisiä, joilla on jo omia jälkeläisiä.

Toisin sanottuna 40-vuotias on biologisesti isoäiti-ikäinen, eli ei enää tarpeellinen lajin lisääntymisen kannalta.

Vierailija
13/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 40v iässä naisilta menee lisääntymiskyky, lähinäkö ja yleensä ulkonäkökin

Huvittavaa, kuinka naiset aina alapeukuttavat tällaisia kommentteja, jotka ovat pelkkää faktaa vaikkakin toki karua sellaista.

Vierailija
14/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olit, teoreettinen mahdollisuus siihen oli 17-vuotiaana

Vierailija
15/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias ihmiseläin on tehnyt liudan jälkeläisiä, joilla on jo omia jälkeläisiä.

Toisin sanottuna 40-vuotias on biologisesti isoäiti-ikäinen, eli ei enää tarpeellinen lajin lisääntymisen kannalta.

Miesihmiseläin taas on tuolla sinun logiikallasi tarpeeton lajin lisääntymisen kannalta jo paljon nuorempana.

Vierailija
16/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupassa huomioni kiinnittyi hieman yli viisikymppiseen naiseen. Syy miksi kiinnitin, oli että tämän naisen jutellessa myyjän kanssa tästä naisesta huokui hyvä asenne ja ystävällisyys. Nainen oli myös kasvoista todella kaunis. Toki ikääntyminen näkyi, mutta tapa jolla nainen kantoi itsensä ja ystävällinen olemus tekivät hänestä todella viehättävän. Hyvä asenne ja ystävällisyys onkin yhteinen tekijä vanhemmille naisille joita olen ajatellut kauniiksi. Takakireys ja katkeruus ei kaunista ketään.

Vierailija
17/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan rupsahtamassa muutaman hehkeän vuoden jälkeen ja yritän kovasti päästä itseni hyväksymisessä siedettävälle tasolle ennenkuin tulee kriisi.

Vierailija
18/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesihmiseläin taas on tuolla sinun logiikallasi tarpeeton lajin lisääntymisen kannalta jo paljon nuorempana.

Sen takia miehet kuolevatkin nuorempana.

Eikä se ole logiikkaa, vaan biologiaa.

Vierailija
19/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhenee omaan tahtiinsa. Itse olen vielä 43-v hyvin säilyneen näköinen (kiitos geenien, eli hyvän tuurin) mutta koitan silti päästää vähitellen irti ulkonäöstä. Kohta rupsahdan kuitenkin, ja se varmaan tulee nopeasti. Koitan opetella ajattelemaan, että kaiken ikäisenä ihminen voi näyttää hoidetulta tai hoitamattomalta, mutta se minkä ikäiseltä näyttää on sattuman kauppaa. Luonnollisesti vanheneminen on rankkaa, mutta lopputulos on usein omalla tavallaan kaunis. Kauneuskirurgiaan turvautuneet näyttävät usein suorastaan kammottavilta. Kiristetty vanha iho ei näytä ollenkaan samalta kuin nuori iho, vaikka olisi  rypytön, eivätkä täyteaineet asetu luonnollisesti.

Vierailija
20/22 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aina vaan hymyillä, nostaa samalla poskipäitä ja siristää silmiä. Mut kuka jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi