Muita, joilla törröt pötkylätissit?
Haluaisin kiinteät, pyöreät, mutta sen sijaan olen perheestä ainoa nainen, jolla on pienet, pötkylänmuotoiset törrötissit todella isoilla pulleilla nänneillä. Olen hävennyt näitä aina ja pelkään, etten löydä miestä, joka pitäisi näistä. :/ Muuttuukohan tissit enää tässä iässä? Olen 26v.
Kommentit (23)
Täällä 29v ja samanlaiset rinnat. Nätit liiveissä ja vaatteet päällä, rumat ilman vaatteita.
Jos olet muuten sopusuhtainen vartaloltasi, niin et sinä yksin jää vaikka mitkä tissit olisi. T. Se ihan ok sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29v ja samanlaiset rinnat. Nätit liiveissä ja vaatteet päällä, rumat ilman vaatteita.
Tämä. Liiveillä näyttää normaaleilta. Edes saa feikattua muille. Nää tuntuu muutenkin ärsyttävän löysiltä. Olisi edes kiinteät pötkylät mut ei.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö se liiveissä olevista rinnoista että ne on tuollaiset banaanitissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Liivit ns. puristaa tissit lyttyyn ja muotoilee muutenkin. Näyttää pyöreiltä pieniltä. Tosiasiassa kun avaa liivit, tissit törrähtää esiin bojoing. D:
Hei jos sulla on tubulaariset rinnat niin käsittääkseni olet oikeutettu Kelan korvaukseen hoidon suhteen.
Sekin on vaihtoehto, jos asia murehdituttaa.
Terveisin myös oman ulkoisen muodon kanssa painiskeleva (tosin erilainen juttu)
Mitä väliä? Sulla on tissit. Ole ylpeä niistä. Ja jos joskus tulee vastaan mies joka niitä arvostelee, niin totean palstan tyyliin että jätä se sika. Ihan oikeutetusti. Sun rinnat on kauniit juuri sinulla! t. Oikea Mies.
Tubulaariset rinnat?
Niihin voi saada hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Liivit ns. puristaa tissit lyttyyn ja muotoilee muutenkin. Näyttää pyöreiltä pieniltä. Tosiasiassa kun avaa liivit, tissit törrähtää esiin bojoing. D:
Bojoing ::::D
Onko tubulaariset rinnat yhteydessä hirsutismiin? Mulla on epänormaalia karvoitusta naiseksi. Mustaa paksua karvaa kasvaa navan ja rinnan ja kaulan seutuvilla.... tissit on pötkylän muotoiset ja nännitkin sellaiset vaahtikset. Vihaan kun en voi olla normaali.
Mulla on. Nää ei roiku vaikka ikääkin jo mittarissa. Ihan jees.
Nyt kuvat jakoon, kuulostaa oikein kiihottavilta.
Älkää nyt ainakaan menkö mihinkään leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon pystärit, varmasti sojottaa hyvin kun katsot sivulta peilistä, alapäässä tapahtuu kyllä bojoing kun ajattelee.
Googleta tubulaariset rinnat. Voit ottaa silarit.
🇺🇦🇮🇱
Osaava plastiikkakirurgi saa sinulle tehtyä kauniit rinnat ja itsetuntosi kohotessa voit löytää kumppanin. En jäisi tuollaisen ongelman kanssa itsesäälissä rypemään, apua on saatavilla, pitää vain uskaltaa hakea sitä.
Laittakaa nyt ne kuvat jakoon, täällä odotetaan jo se kädessä.
Mulla.. kaikenlisäksi niissä kasvaa mustia karvoja. :(