Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työttömien

Vierailija
31.03.2020 |

Aktiivisuuden seuranta nyt korona aikana? Onko mitään tietoa?
T. Määräaikainen sopimus loppuu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin ennenkin, miksi se muuttuisi? Sehän on alussa pitkälti tekoälyn varassa eikä virkailijat ntsvää, kuka mitäkin tekee.

Vierailija
2/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loppunut 1.1.2020, aktiivimallia ei enää ole, onneksi. Itse olen ollut työttömänä marraskuusta eikä perään ole kyselty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työllisyyssuunnitelma jonka kuittaan netin kautta 3kk välein. Haen myös paikkoja, olen ollut nyt 3kk sisään 2 haastattelussa, aika hyvin 60+ vuotiaalle.

Vierailija
4/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope hyvä, siihenkin vaaditaan sängystä nousua.

Vierailija
5/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli tullut vaatimus hakea työpaikkaa, olen ollut työtön vasta alle kuukauden. Tämä jäi minulta huomaamatta ja nyt odotellaan loppuuko rahan tulo, vaikkakaan vielä yhtään rahaa en ole muutenkaan vielä kerennyt saamaan. Työ oli 70km päässä ja 2h viikossa. Tämän takia en todellakaan olisi lasta koronapesään laittanut päivähoitoon, vaikka olisin tämän huomannut ajoissa.

Vierailija
6/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli tullut vaatimus hakea työpaikkaa, olen ollut työtön vasta alle kuukauden. Tämä jäi minulta huomaamatta ja nyt odotellaan loppuuko rahan tulo, vaikkakaan vielä yhtään rahaa en ole muutenkaan vielä kerennyt saamaan. Työ oli 70km päässä ja 2h viikossa. Tämän takia en todellakaan olisi lasta koronapesään laittanut päivähoitoon, vaikka olisin tämän huomannut ajoissa.

Se oli vaatimus hakea sitä paikkaa. Ei haluttomia palkata, voit huoletta lähetellä jatkossa hakemuksia. Nyt on myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi