Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon tarpeessako?

Vierailija
30.03.2020 |

Miten reagoitte siihen, jos teille sanotaan, että olette mielenterveyden takia hoidon tarpeessa, vaikka tiedätte olevanne kunnossa. Minulle sanottiin näin ilman perusteita. Tunnen itseni todella loukkaantuneeksi! Ja kaiken lisäksi läheiseni myötäilee tätä ihmistä. Minut on kaiken lisäksi testattu, että minulla ei ole mielenterveysongelmia! Karanteeni menee tätä tuskaista asiaa miettiessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu todella usein sitä. Ei oo kauaa viime kerrasta :/

Olen ihminen, joka pystyy rehellisesti myöntämään asiat itselleen ja toisille. Joutunut tutkailemaan ja käynyt terapiassa minua kohdanneiden kriisien takia.

Olen henkisesti hyvin viisas ja itsetunto on kehittynyt hyväksi.. ja huomannut että pystyn näkemään asiat paljon suuremmin kuin suurin osa ihmisistä... olen herkkä tajuamaan ihmisten tunnetiloja ja käyttäytymistä.

Siihen ei moni kykene, ja he eivät myös silloin pysty näkemään toisen viisautta asiaan, jolloin heistä tuntuu että tuo toinen on muelenvikainen.

Olen keskustellut monien muiden "järki"ihmisten kanssa ja terapeuttienkin , olenko mielenvikainen näissä asioissa, joissa jotkut ihmiset väittää minun olevan.

Niin en ole. Silloin vaan minun on jaksettava ymmärtää vaan, ettei sillä toisella ole yksinkertaisesti kykyä/halua nähdä asioita yhtä laajasti kuin itse.

Pitää vaan tuntee ja luottaa itseensä, sillä ne sekopää haukut kestää.

Vierailija
2/2 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi olet hoidon tarpeessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla