Kotikoulun tärkein opetus vanhemmille
...tulee olemaan se että vika ei ollutkaan opettajassa
Kommentit (11)
Niin siis mikä vika? Se ettei opeta on ainakin meidän opettajan vika ja se on tullut vain selkeämmäksi tämän "etä"opetuksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mikä vika? Se ettei opeta on ainakin meidän opettajan vika ja se on tullut vain selkeämmäksi tämän "etä"opetuksen aikana.
Että miksi teidän lapsi ei opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla oppii kuin tähänkin asti. Me opetamme iltaisin kuten ennenkin sen mitä ei yksin osaa.
Se on varmaaan aika paljon sitä että vastaus pitää löytää vähän kaikkeeen ja kannattaaa vastata oikein.
Missä sitten?
Mä ainakin olen huomannut että lapset on yllättävän fiksuja.
Odotin vähän kannustavampaa aloitusta tähän kuten... ”Kotikoulun tärkein opetus vanhemmille... olis että nauttikaa jokaisesta hetkestä lapsen kanssa, niin lyhyen ajan on hän pieni.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa miksi lapset oppii asioita paremmin kotona kuin koulussa.
Lapset todellakin ovat kotikoulussa, vaikka tehtävät määrääkin joku toinen kuin "kotiopettaja".
Turha tulla mulle sanomaan, että tämä on "etäkoulua", sillä tämä on juurikin kotikoulua.
Lapseni eivät ole kotikoulussa, vaan etäopetuksessa. Valitettavasti vain mitään opetusta ei tule. Tehtäviä vain, jotka lapsen pitää itse tehdä. Tästä opettajat saavat palkan.
Lapset eivät ole nyt kotikoulussa lukuunottamatta niitä harvoja, jotka ovat olleet jo ennen koronaa.