Tykkäätkö ja oletko ostanut Lidlin 69 centin lihapullia? Minä olen ja tykkään tosi paljon!
Olen kuullut etteivät muka olisi kunnon lihaa, mutta hyvin lihaisilta maistuvat.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan itseäni sen verran etten syö einesteollisuuden jätelaarin sisällöstä tehty ”ruokaa”. Oksettaa pelkkä ajatuskin.
Juuri näin, voi hyvät ihmiset kun tietäisitte. 🤢
Kerropa toki mitä pitäisi tietää. Teen työtäni juuri näiden tapaisten tuotteiden parissa ja minä en tiedä.
Ei ole kiveksiä eikä utareita käytössä.
Hyvvää mutta suolaa pukkaa kuten kaikissa valmisruuissa.
Porukka kyllä vetää kanan wingsejä täydellä nautinnolla nahkoineen. Mutta jos niitä nahkoja on lihapullissa niin : hui yök en syö.
Ompa isoja pulleja! 69-centtisiä...
Ostan lidlistä 8€ kananrintaa 1kg. Siinä on kolmeksi päiväksi syötävää sinkkumiehelle. Nuo pullat ei vie nälkää pois. Tarviin ehtaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Xtra lihapullat hyviä. Niissä on myös vähemmän suolaa.
Joo, ne mitkä on Prismassa joku 4 € kilo, pakattu kahteen osaan. Maistuvat samalle kuin Ikeassa ennen vanhaan. Ovatkin ruotsalaisia, Coop-ketjun tuottamia. Tässä tapauksessa kotimainen jää kakkoseksi. Näissä on lihaakin enemmän, samoin makua.
Kyllä Ostan paketin silloin tällöin ja menen niillä puhokseen ruokkimaan kissan kokoisia rottia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, voi vain arvailla mitä sisältää, rustot, kikuli, kivekset, suolet jne.....
Hei, sinä unohdit snorkkelit :D
Kun kysytään mitä pidätte Lidlin halvoista Lihapullista, niin porukka puhuu ihan mitä sattuu. Minusta ne halvat Dulano lihapullat eivät ole hyviä, vatsantäytettä vaan.
Vierailija kirjoitti:
En syö eläimiä.
Nuo lidlin pullat on varmaan melkein vegeruokaa.
Voi, vuosia sossutuella, ei todellakaan ollut varaa tehdä itse : D Lapset tottuneet niihin lidlin pulliin, 7v ei nyt edes kelpaa itsetekemät.