Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksikään kaupan mieto/alkoholiton viini hyvänmakuinen?

Vierailija
30.03.2020 |

Alko on sen verran kaukana, etten ota riskiä sinne mennäkseni. Kaupan miedot viinit ovat aika kalliita. Onko niistä yksikään niin hyvää, että kannattaisi 8 euroa tuhlata edes viininhimoissaan? Lähinnä punaviini, mutta kuulisin mielelläni arvion muistakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, itse miettinyt samaa. Varmaan ei ole mitään toivoa löytää sellaista punaviiniä joka muistuttaisi esim. espanjalaisia tai portugalilaisia tuhteja viinejä? Uuden maailman viineistä en tykkää.

Vierailija
2/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia olen kokeillut ja kaikki ovat olleet niin pahoja, että on pitänyt kaataa viemäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään mehumaista enkä imelää, joten mielenpahoittamisen välttämiseksi taitaa kannatta ostaminen väliin ja käyttää tuo 8 euroa johonkin muuhun herkkuun paremman puutteessa.

Vierailija
4/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen Fresita on hyvää ja se sopii ainakin hyvin brunssille.

Vierailija
5/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on karmeita sokerilitkuja.

Vierailija
6/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torresin punkku on jossain määrin juotavaa, mutta eihän sekään kunnollista punaviiniä vastaa. Valkkareista en erityisemmin tykkää ja niiden osalta mun mielestä Torresin valkkari on aika samanlainen kuin kaikki muutkin valkkarit.

Vierailija
7/7 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torresin 5,5 valkkari menee hyvin viilennettynä semi hyvin viininkorvikkeena. Ei se nyt tosiaan täysin siltä itseltään maistu mutta ihan OK.

Ja alkoholittomat valkkarit mitä kaupasta saa sopii muuten hyvin ruoanlaittoon, esim. risottoon, oliivikanaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan