Jos koronaviruspandemiaa ei olisi: mitä tekisit ja missä olisit juuri nyt?
Kommentit (12)
Mä olisin juuri töistä tullut. Joisin tässä koneella kahvia, kuten nytkin. Tosin nyt tää on aamukahvi.
Ajelisin kotiin koulusta 80 km:n päästä
Olisin töissä hammasklinikalla.
T. Hoitsu
Olisin bussissa matkalla harrastukseen. Nyt kokoonnumme netissä, joten minulla ei vielä ole edes housuja jalassa.
Palstalla varmaan silloinkin töiden lomassa.
Koululainen olisi kaverillaan ja pienempi päiväkodin kanssa pihalla. Kohta menisin hakemaan.
Meidän elämään tilanne ei ole valtavasti vaikuttanut lukuun ottamatta lasten etähommia. Ollaan sen verran pienituloisia, että elämä on pyörinyt muutenkin kotoilun, puistoilun ja retkeilyn varassa monta vuotta. Ei siis peruunnu ravintolaillalliset, etelänmatkat tai laskettelulomat.
Sitä odotellessa, että pääsee taas kirjastoon ja uimahalliin.
Korona ei ole muuttanut elämääni yhtään eli löhöän laiskanlinnassa kuulokkeet korvilla ja alan katsomaan netflixiä.
Olisin nuhassa sohvalla nukkuva lapsi vieressä päiväunilla💁♀️
Katsoisin kotona telkkaria. Kylläpäs tämä karanteeni onkin rajoittanut elämääni🤣
Vierailija kirjoitti:
Tekisin täysin samaa mitä nytkin.
Oma elämäni on ollut viimeiset 5 vuotta sitä samaa, mitä moni ihminen nyt kutsuu karanteeniksi.
Ja meitähän on paljon, tällaisille ihmisille tämä karanteenilaiffi tulee helposti.
pitkälti sama tilanne mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma elämäni on ollut viimeiset 5 vuotta sitä samaa, mitä moni ihminen nyt kutsuu karanteeniksi.
Ja meitähän on paljon, tällaisille ihmisille tämä karanteenilaiffi tulee helposti.
pitkälti sama tilanne mulla
Mulla myös.
Veikkaan että erittäin paljon löytyy meitä. Yleinen hössötys pääasiassa median taholta tästä "kaikki kotona"-meiningistä saa asiat näyttämään siltä että KAIKKIEN elämä olisi nyt jotenkin vaikeaa ja aivan täysin uutta ja erilaista.