Kuivahiiva on kaikkialta loppu, mikä tuote loppuu seuraavaksi?
Kommentit (29)
Olen pakastanut tuorehiivaa ja on toiminut leipomisessa kuukausien päästä.
Huomasin halpahallissa että oli siellä jokunen paketti kuivahiivaa. Itse en ostanut koska tilasin juuri heidän verkkokaupastaan ison paketin.
Ja kyllä, minä tykkään käyttää kuivahiivaa. Käyn kaupassa joskus vain kerran kuussa, ja saatan tehdä leipää/pizzaa ihan hetken mielijohteesta eikä ole pakastintakaan johon pilkkoa tuorehiivaa pieniksi paloiksi. Se kuivahiivapussikin riittää pariin satsiin vähintään.
Piti myös ostaa kuivahiivaa, mutta olikin loppu kaupasta. Siivoilin sitten kotona kuiva-ainekaappia niin löytyi kolme pakettia, jokaisessa 10pussia. Yhteensä siis 30 kpl. 😬 Päivämäärä oli kyllä yhdessä paketissa vuodelta 2017. Meneekö muuten vanhaksi? Pitää varmaan alkaa leipomaan..
Kaupasta hamstrataan nyt sipsiä, karkkia ja olutta. Kortsut on seuraava kohde.
Vierailija kirjoitti:
Piti myös ostaa kuivahiivaa, mutta olikin loppu kaupasta. Siivoilin sitten kotona kuiva-ainekaappia niin löytyi kolme pakettia, jokaisessa 10pussia. Yhteensä siis 30 kpl. 😬 Päivämäärä oli kyllä yhdessä paketissa vuodelta 2017. Meneekö muuten vanhaksi? Pitää varmaan alkaa leipomaan..
Toimii. Hieman pidempi kohoamisaika.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta hamstrataan nyt sipsiä, karkkia ja olutta. Kortsut on seuraava kohde.
Kuinkahan moni kehtaisi hamstrata kortsuja? :D
Nyt alkaa kuivahiivaakin saamaan kaupasta. Tuore hiivaa löysin lauantaina ja ostin kaksi levyllistä sitä
Salmiakki ja ne missä on salmiakkia. Salmiakissa on ainetta, mikä ehkäisee koronaa. Voi auttaa paranemisesta.