Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusataanko NOOA-nimistä koulussa? Haluaisimme antaa tuon nimen pojallemme, mutta kun puhuinsiitä äitini kanssa, hän sanoi

Vierailija
29.06.2006 |

että raukkaa tullaan kiusaamaan koko ikänsä. Ukko-nooalla ja nooan arkilla. Mutta minusta taas tuntuu, että kun nykypäivänä annetaan niin erikoisia nimiä, niin tu Nooa ei takuulla ole erikoisimmasta päästä...jos nimien perusteella kiusataan vielä kymmenen vuoden päästä, niin silloin varmaan 80% lapsista kiusataan.

Sanokaa mielipiteenne? Kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nimiä on mitä erilaisempia.

Vierailija
2/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään idioottivarmaa nimeä josta joku ei kiusaamisen aihetta löytäisi. Antakaa vaan mieleisenne nimi, kyllä kiusaamisestakin selviää jos se ei sen pahempaa ole kun Nooan arkki tai vastaavaa.

Itselläni on nykyisin erittäin yleinen mutta omassa lapsuudessa harvinainen nimi Nea.

Minua haukuttiin päiväkodissa ja koulussa Nea Neekeriksi.

Hengissä olen ja ihan järjissäni pysynyt.

Ongelman avain on se, miten kiusaamista käsitellään lapsen kotona ja koulussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa mollatiin nimeä Ilona =illu-pillu...

Vierailija
4/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..alkaa olla sellainen muotinimi, että saattaapa löytyä samannimisiä kavereitakin myöhemmällä iällä.

Vierailija
5/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vaan jos se hyvältä tuntuu. Aina sitä on liian pieni, iso, lihava, lyhyt, kömpelö, änkyttävä, silmälasipäinen jne jne...

Vierailija
6/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ukko-Nooahan jatkuu oli kunnon mies;)

Tosin siitä on se hirveä versio kun hän meni hissiin..

Itse olen huomannut, ettei etukäteen voi sanoa ketä kiusataan ja miksi. Lapset ovat irrationaalisia tässä suhteessa. Eli en usko, että kiusataan..

T: Raamattunsa lukenut ope

Vierailija
7/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli melko yleinen nimi niin ei varmasti kiusata, kun ei tuo Nooa-nimi ole enää mikään outo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan