Koko elämä teeskentelyä
...Ja ei varmaan milloinkaan lopu, kun tälle tielle on lähtenyt.
Seurustelusuhteita on takana ja irtosuhteita ollut mukavasti.
Nyt saman miehen kanssa kymmenen vuotta naimisissa, ihan uskollisesti.
Parisuhde voi ihan loistavasti ja sängyssä menee muuten loistavasti, mutta se orgasmi puuttuu (tuskin olen ainut) Ja nyt täytyy myöntää, että en ole koskaan sitä saanut sänkykumppanilta... jos sen haluan, hoidan itse itseni.
Kuinka voi näin monen vuoden jälkeen alkaa neuvomaan miestä, mitä pitää tehdä ja kuinka? Itse saan sen hyvin helposti, mutta jos esim.. mies yrittää samalla tavalla, homma kusee suoraan sanottuna.
Seksissä meillä ei ole mitään estoja.... olemme kumpikin avoimia sen suhteen... mutta taas kerran, se alkaa tuntumaan aika puuduttavalta.
Miehen koossa ei ole valittamista, ja osaa varmaan sitä käyttääkin... onkohan vika vain minun aivokopassa?
Kommentit (6)
Mieheni kanssa ollaan pohdittu että miten saisin ilman omaa apua,
mutta ratkaisua ei ole löytynyt.
Asian kanssa pitää vain elää, ainakin itse olen sitä mieltä! :)
Meinaan, yleensä ottaen vielä jokunen aika sitten olisin sanonut, että olen ihan samaa mieltä. Nyttemmin, naimissa ollessani, olen oppinut, että on vaan yksi asento, missä saan orgasmin. Ja tämä asento on sellainen, että mies istuu sohvalla ja minä ratsastan hänen päällään. Tällöin voin itse määrätä tahdin ja ylävartaloani kallistamalla valita juuri sen oikean " kulman" , jossa penis osuu g-pisteeseeni. Samalla mun on toki ajateltava jotain omaa fantasiaani eli siis ajatuksellisesti pidettävä kiihotustani yllä, muuten homma lässähtää... Mutta, tuossa asennossa myös klitorikseni hankaa miehen häpyluuta vasten, jolloin myös se saa stimulaatiota (vähän kuin masturboidessa). Nykyään siis saan joka kerta, mutta vain siksi, että aina jossain vaiheessa vaadin päästä tuohon ratsastus-asentoon. Onneksi se ole miehellekään vastenmielinen, pääseehän tuo silloin leikkimään mun tisseillä, heh...
Eli että käytä omia käsiä, ota itse oma orgasmi yhdynnässäkin. Vaikka vaikeaa se on tietysti seksitapoja muuttaa pitkässä suhteessa niin, että ei tule loukanneeksi toista.
Itse olin yli kymmenen vuotta suhteessa, jossa sain orgasmin ehkä kerran vuodessa yhdynnässä. Omin avuin sitten useammin. Eikä tullut mieleenikään ruveta runkkaamaan seksin aikana.
Nyt olen uudehkossa suhteessa, ja heti ekasta kerrasta lähtien aloin käyttää omia käsiä apuna ja muutenkin otin paljon aktiivisemman roolin. En kyllä itse oikein ymmärrä, että miksi se oli niin helppoa tämän miehen kanssa, mutta ei exän. Orgasmi tulee lähes joka kerta, mies tykkää katsella mun käsipeliä todella kovasti, ja käteenveto yksikseen on jäänyt kyllä hyvin vähiin.
n33
että mies nuolee. Saamme siis aina eri aikaan. Ensin mies nuolee minut ja sitten minä tyydytän hänet (joko niin, että mies on sisällä tai sitten runkkaamalla tms...)
Saamme siis molemmat, mutta en vielä ole saanut kuin muutaman kerran niin, että mies on minun sisälläni. Ihanaahan se olis...
t. n 36
.. hänen täytyy kiihottaa itseään rakastelun aikana, sitten saa helposti.
Ei olla keksitty keinoa jolla hän saisi ilman omaa apua. Mutta me emme ole ottaneet tuosta ongelmaa, ja meillä on oikein mukavaa sängyssä :)
Siis yksinkertainen neuvo: keksikää miten naitte siten että tavallaan masturboit samalla.