Millä aloilla voisi tienata kuukaudessa 300-450e/kk bruttona?
Osa-aikaista toki etsin mutta pitäisi keksiä jokin ala mihin välillä tunneilla ja pienellä palkalla otetaan töihin. Kaikki työt käy mihin ei juuri koulutusta tarvitse, tuntipalkka max. 8-12e/h. Kaikki vinkit tervetulleita!
Ps. Älkää ehdottako puhelinmyyntiä, olen tehnyt sitä 8 vuotta aikanaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mainoslehtisten jakelu.
Meidän alueella palkka on bruttona 105e/kk. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
Ap
mll lastenhoitaja. Eikö näillä ole lyhyitä kursseja, jonka jälkeen pääsee hoitajaksi.
Vi tu miten typerä kysymys. Vastaus on: ihan millä alalla vaan. Sama se on vaikka tuntipalkka olisi 15€/tunti jos teet vain pari vuoroa viikossa. Kokeile vaikka ravintola- tai kaupanalaa tai siivousta.
Henkilökohtainen avustaja! Ja niitä töitä riittää.
Siivous tietysti, osa-aikaista paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vi tu miten typerä kysymys. Vastaus on: ihan millä alalla vaan. Sama se on vaikka tuntipalkka olisi 15€/tunti jos teet vain pari vuoroa viikossa. Kokeile vaikka ravintola- tai kaupanalaa tai siivousta.
Eli voin itse ilmoittaa tekeväni vain tietyn tuntimäärän kuukaudessa, jotta saan tuon 300-450e/kk bruttona? Suostuvatko työnantajat oikeasti tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen avustaja! Ja niitä töitä riittää.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli voin itse ilmoittaa tekeväni vain tietyn tuntimäärän kuukaudessa, jotta saan tuon 300-450e/kk bruttona? Suostuvatko työnantajat oikeasti tuohon?
Onko joku oikeesti noin yksinkertainen? Hanki osa-aikatyö. Ei ole niin vaikeaa. Ilmoittaudu vaikka vuokrafirman listoille, saat tehdä just niin monta vuoroa kuukaudessa kun itse haluat.
T. Freelancer
vähillä tunneilla siis*
Ap