Aion dokata koko karaanteni ajan!!!
Olen ollut nyt kaksi viikkoa etätöissä kotona. En tiedä kauan vielä jatkuu, mutta aion dokata koko sen ajan rajusti. Olen nyt jo kaksi viikkoa vetänyt viinaa ja vetäminen jatkuu. Autotalli on onneksi täynnä vodkaa, olutta, viiniä ja lonkeroa. Laskeskelin, että noilla varastoilla pystyisi ainakin neljä kuukautta pärjäämään. Muija sanoi, että jos dokaus jatkuu niin hän lähtee ja ottaa muksut mukaan. Sanoin, että senkun lähdet. Saan ainakin olla rauhassa. Se on kuitenkin jo rupsahtanut ja kakarat on ihan kusipäitä. Tuskin ovat edes minun.
Eli narautan uuden pullon auki ja ei muuta kuin hölkynkölkyn.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan alfaturo
Zinc
Niin annankin mennä.
Mutta en ole alfaturo vaan Alfauros. Oikea miestenmies. Jota Beetat katsoo kadehtien.
Selvä homma, alkoholi tunnetusti jatkuvasti runsain mitoin käytettynä parantaa elämänlaatua, joten onnea valitsemalla tiellä :D
Miksi?
Alkoholi on pahinta myrkkyä mitä ihminen voi sisäänsä kaataa.
Mutta jokainen tyylillään. Nyt kuitenkin pitäisi pysyä terveenä, eikä alkoholi auta puolustuskykyäsi.
Joopelis joo. Ei kuulosta ihan uskottavalta.
Alkoholi tappaa coronan. Jos tempasee pirtua raakana niin kurkusta lähtee pöpöt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mutta jokainen tyylillään. Nyt kuitenkin pitäisi pysyä terveenä, eikä alkoholi auta puolustuskykyäsi.
Pahinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Pahinta?
On se pahinta jota ihmiset vapaaehtoisesti kaataa kurkkuunsa, ja vieläpä omilla rahoillaan maksettuna.
Eipä kaupoissa pahempaa sen tyylistä elintarviketta/juomaa myydä, valkoinen sokeri tietysti tulee lähelle jos sitä vetää uskomattomia määriä ja kroonisesti.
Jippii! Kun karanteenit on joskus ohi, onpahan yksi juoppo vähemmän kömpimässä ulos luolastaan.
Henki on jo lähtenyt viinalla. Jesh!
Anna mennä vaan alfaturo
Zinc