Onko suussasi ollut koskaan proppuja?
Kommentit (28)
Oli paljon ennen nielurisaleikkausta. Mulla oli tosi isot ja onkaloiset nielurisat.
Lähti leikkauttamalla kita- ja nielurisat.
Vierailija kirjoitti:
Suussa? Nielurisoihinhan ne muodostuvat.
Tietääkseni nielurisat on suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte ne pois?
Minä en ainakaan saa niitä pois, liian paljon, liian syvällä ja itsellä oksennusrefleksi poikkeuksellisen voimakas.
Täytyy vain odotella että ne ajan kuluessa itsestään pullahtavat pois.
Ei pullahda... Hyi sulla varmasti haisee henkikin jo hirvittävälle 🤢
Minulla on ollut ja lähtevät aina tummaa suklaata imeskelemällä. Syytä en tiedä, miksi suklaa auttaa.
On joskus ollut kun olen poravasaralla poraillut reikä. Kerran jopa nielaisin vahingossa propun.
On ollut lähes koko ikäni. Lisäksi vaivana kuulovamma ja kitarisat, jotka leikattu useasti pois.
Olen suhteellisen kokenut proppujen kanssa, jos näin voi sanoa.
Olen oppinut, että tietyt ruoat, kuten esim. vaalea leipä, pullat yms. sellainen "höttöinen" muodostaa helpommin proppuja. Oman viihtyvyyden vuoksi välttelenkin sen takia vaaleita jauhoja ja niistä tehtyjä ruokia.
Minulla parhaimmat keinot proppujen poistoon ovat liikunta. Paljon hyppelyä, pomppua, kuten vaikka pituushyppyä, niin se tärähtely saa proput irtoamaan. Toinen tapa on vaan yskiä, niin että avaa suun ja työntää kielen mahdollisimman ulos suusta ja sitten yskäisee muutaman kerran kovaa. Tässä pitää tietenkin peittää suu paperinenäliinalla, niin ei pärski kaikkialle.