Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat - miten jaksatte kotona yhdessä 24/7?

Vierailija
29.03.2020 |

Alkaako puolison seura ja läsnäolo ahdistaa näinä karanteeniaikoina? Koetko, että lisääntynyt yhteinen kotonaolo parantaa parisuhdettanne vai aiheuttaako tämä eroajatuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut jo aiemminkin

Vierailija
2/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala. Ollaan suhteen alusta saakka viihdytty yhdessä ja ollaan lisäksi kotona viihtyviä introverttejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä omaa aikaa ja yksinoloa kaipaa ja toisen ärsyttävät piirteet korostuu mutta ei suurempaa kriisiä pukkaa. Touhutaan omiamme eri huoneissa tai käydään yksin lenkillä

Vierailija
4/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotain aivan käsittämätöntä, että joku jaksaa ylipäätänsä katsella toisen naamaa vuodesta toiseen ja jopa harrastaa yhden ja saman ihmisen kanssa seksiä jopa teini-iästä asti. MI-TEN te onnistutte siinä? Säilyykö teillä ihan oikeasti jännitys siinä suhteessa vai onko tunteet ennemminkin sellaista tasaista rakkautta? Kysyn vilpittömästi.

Vierailija
5/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on jotain aivan käsittämätöntä, että joku jaksaa ylipäätänsä katsella toisen naamaa vuodesta toiseen ja jopa harrastaa yhden ja saman ihmisen kanssa seksiä jopa teini-iästä asti. MI-TEN te onnistutte siinä? Säilyykö teillä ihan oikeasti jännitys siinä suhteessa vai onko tunteet ennemminkin sellaista tasaista rakkautta? Kysyn vilpittömästi.

Ei kaikki kaipaa jännitystä. Turvallinen elämä on hyvä.

Vierailija
6/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksetaan, ihanaa kun saa olla paljon yhdessä kotona. Ollaan normaalistikin aika paljon kotona, toinen tekee kokonaan etätöitä ja minä satunnaisesti. Harrastetaan yhdessä ja erikseen iltaisin. Ei tietenkään ala ahdistaa.

Joku kysyi onko tasaista vai jännitystä.. pitkässä suhteessa tunteet vähän aaltoilee niin että välillä on uusi ”jännä kausi”, tulee enemmän lähentymistä ja perhosia vatsaan ja flirttiä ja kuumempaa seksiä. Välillä on laimeampia kausia jos on toisella tai molemmilla stressiä tai kiireitä, jolloin on tasaisempaa arkea, mutta pientä toisen huomiointia ja hellyyttä paljon silti. Ainakin meidän arki on ihanaa oli kausi mikä vain :)

Vierailija
7/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hermot kireällä, toisen huonot ominaisuudet korostuu. Koitetaan puuhailla omia hommia ja käydä yksin lenkillä yms. Pyrin sivuuttamaan kiukuttelut ja katson miehen käytöstä vähän sormien läpi, nyt on ihan turha alkaa riitelemään pikkuasioista.

Vierailija
8/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkanut ärsyttämään. Kolmiossa pääsee helposti "omaan tilaankin", jos haluaa. Teemme myös omia juttuja, kuten pelaamme omien kavereiden kanssa pleikkarin kautta tai urheilemme. Samassa veneessä kun ollaan, niin kaikkea turhaa provosoimista tai provosoitumista myöa pyritään välttämään.

Ja joku kun nyt kysyi asiasta, niin itse tunnen tasaista rakkautta, enkä ole koskaan kaivannut ns. jännitystä parisuhteeltani. Olen onnellinen näin. :)

Vierailija
9/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olen suunnitellut eroa ja tarkoitus oli laittaa toimeksi lähiviikkoina. No, nyt ollaan nalkissa samassa asunnossa ties kuinka kauan.. Ahdistaa.

Vierailija
10/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lääkäri. Ei paljon näy kotona. Käy silloin tällöin nukkumassa.

Vierailija
11/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin menee kuin aiemmin. Ihana rauha minuuttiaikataulun suorittamisen tilalla. Näin voisi jatkua.

Vierailija
12/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairaana sängynpohjalla joten puolison kotona oleminen on ollut korvaamaton apu. Hänkin on toistaiseksi jaksanut.

Vierailija
13/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain yksiössä pää varmasti hajoaisi, mutta nyt kun on useampi huone ja 2 kerrosta, niin saa sitä omaakin tilaa.

On mukavampi katsoa leffoja sylikkäin ja nukkua lusikassa kun saa ensin omaa aikaa.

Vierailija
14/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mennyt, asutaan kaksiossa ja meillä 2v ja 4v lapset. Mies tekee huoneessa töitään, minä vietän aikaa lasten kanssa seinän takana olkkarissa ja keittiössä. Ulkoillaan toki paljon myös. Ihanaa kun mies voi pyörähtää kahvitauolla ja lounaalla kesken päivän mun ja lasten kanssa :)

Vierailija
15/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ovesta pääsee ulos aivan kuin ennenkin. Huomenna menemme molemmat töihin aivan normaalisti. Oletteko viranomaisen määräämässä karanteenissa?

Vierailija
16/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ihan normaalisti töissä aamusta iltaan joka päivä.

Vierailija
17/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin auttaa se, että asunto on kaksikerroksinen ja kummallakin oma työhuone. Ulkoillaan lähimaastossa joko erikseen tai yhdessä. Ollaan muutenkin totuttu olemaan paljon kahden kesken ja itsemyös yksin paljon sairasteltuani. Lasta on ikävä. Hän asuu lähellä, mutta toistaiseksi ollaan sovittu, että pysytellään toisistamme erillään. Jos joku tämän koronan saa, se olen minä, kun keuhkot on vähemmän hyvässä kunnossa jo entuudestaan. Siksi olen linnoittautunut kokonaan kotiini ulkoilua lukuunottamatta ja asioinnit hoitaa mies. Yritän pitää tietyn päivärytmin. Aamupäivällä kotihommat ja klo 12-18 etätyöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän