Päiväkodissa tai koulussa työskentelevä:monta lasta on nyt ryhmässäsi/luokassasi?
Kommentit (11)
Meillä on 80 lasta normaalisti päiväkodissamme. Tällä hetkellä n 10 per päivä.
Täällä on yhdistelty päiväkotiryhmiä ja vielä koululaisetkin laitettu päiväkodin tiloihin. ~10-15 lasta per ryhmä. Aivan järjetöntä.
Viime viikolla oli 5. Yksi työssäkäyvien lapsi ja loput äitiyslomalaisten/ työttömien lapsia. Ensi viikolle ilmoitettu 12 lasta. Alkaa varmaan mennä hermot etätyöläisillä. T. Varhaiskasvattaja
Olen perhepäivähoitaja ja kaikki neljä lasta ovat olleet hoidossa ihan normaalisti. Teen yli 9-tuntista päivää ja lukiolainen yrittää samalla etäopiskella.
Meillä yksi lääkärin kapsi ja 12 rtätyöläisten/työttömien
10 koko koulussa. Omistani ei yhtään.
N.puolet eskarissa. Eli 10. Nyt päättivät yhdistää toisen yksikön kanssa. Täytyy olla täydet ryhmät.
Vierailija kirjoitti:
Olen perhepäivähoitaja ja kaikki neljä lasta ovat olleet hoidossa ihan normaalisti. Teen yli 9-tuntista päivää ja lukiolainen yrittää samalla etäopiskella.
Minä myös, neljä lasta normaalisti hoidossa, neljä omaa lasta etäkoulussa kotona, sekä mies etätöissä kotona. Voin sanoa, että kerran viikossa ei riitä kaupassa käynniksi. Olen aika uupunut ja kohta on lappu luukulla.
Päiväkodissa normaalisti 20 lasta, nyt on ollut 7. Varmaan kasvaa määrä, mitä pidempään tämä jatkuu, kun ihmiset ei kestä tehdä kuukausia etätöitä samalla, kun lapset kirkuu vieressä. Ei sillä, en varmaan itsekään pystyisi tuossa tilanteessa keskittymään.
Eskarissa maksimissaan 6 lasta.