Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihjettä tuplaan lelulla

Vierailija
29.03.2020 |

Mikähän asento on paras jos miehellä dildo oman värkin lisäksi? Laittaako lelu oman kalun alle vai päälle? Ja mihin asentoon nainen? Tietty riippuu siitäkin haluaako aitoa kumpaan koloon..

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaatapäin takapuoleen condomin kanssa ja naisen alhaalta hieroo klitorista dildolla työntäen dildoa syvälle pitkillä vedoilla klitorista ja vaginaa myötäillen mukavasti. Voi samalla hieroa rintoja ja suudella kaulaan kuin panee takastapäin kehuskellen naista seksikkäästi.

Vierailija
2/56 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellanen kulliin kiinnitettävä tuplapanodildo, Anal special tms. Se ainakin toimii, muttei ole kovin iso. Olen pannut puolisoa sekä molempiin reikiin että yhtäaikaa pyllyyn sillä ja kullilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaatapäin takapuoleen condomin kanssa ja naisen alhaalta hieroo klitorista dildolla työntäen dildoa syvälle pitkillä vedoilla klitorista ja vaginaa myötäillen mukavasti. Voi samalla hieroa rintoja ja suudella kaulaan kuin panee takastapäin kehuskellen naista seksikkäästi.

Siinä on mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta eikä naisista yleensäkään yhtään mitään.

Vierailija
4/56 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää oma tai miehen keskisormi peppuun. Oma miltei parempi. Ja joskus laitan miehen peppuun sormeni, kun haluan nopeamman laukeamisen miehelle. Suosittelen kokeilemaan, jos jyystö alkaa kyllästyttää.

N37

Vierailija
5/56 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sormi peppuun, kun vaimo ratsastaa, on yleisin. Toinen on vibralla varustettu anaalitappi peppuun tai sillä vibraosalla hyväilen molempia hänen ratsastaessaan. Joskus pujautan tuon vibran pilluunkin oman kalun seuraksi.

Vierailija
6/56 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen aloittelijan tappi, mitä on käytetty. On sopivan pieni, ja imukuppi päässä mistä saa aika hyvin kiinni!

Sitä ollaan käytetty sillai, et takaapäin mun kalu pimpissä, sekä ratsastaessa. Molemmissa hyvin pystyn operoimaan myös tappia vaimon peppuun :)

Vierailija
7/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on loistava tuote tuplapanoon, eikä maksa paljon mitään. 

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/1171-anal…

Tuota voi käytellä asennosta riippuen kumpaan vaan reikään haluaa.  

Toinen vaihtoehto voisi olla joku anustappi tai dildo toiseen koloon, mutta se on uskomattoman vaikeeta keskittyä didottamiseen ja yhdyntään samaan aikaan. 

Vierailija
8/56 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meloni peppuun ja kurkku pilluun.

Vierailija
9/56 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö nainen lelutuplassa mieluummin sen dildon vaiko peniksen kakkoseen? 

Vierailija
10/56 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö nainen lelutuplassa mieluummin sen dildon vaiko peniksen kakkoseen? 

Meillä on tehty kumminkin päin, puoliso tykkää enemmän oikeasta kullista kummassakin aukossa. Tykkää kyllä myös kullista ja dildosta yhtä aikaa pyllyssä.

Vierailija
11/56 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"condomi" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
12/56 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ainoon kerran kun olen vaimoa päässyt pyllyyn panemaan, suikkas dildon pilluun ja värinän päälle. Hitto mikä tunne !!! 

Vierailija
13/56 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen ainoon kerran kun olen vaimoa päässyt pyllyyn panemaan, suikkas dildon pilluun ja värinän päälle. Hitto mikä tunne !!! 

Miksi ei ole uusintaan suostunut? 

Vierailija
14/56 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykkää... sanoo että "mun pyllyyn ei kosketa". Eipä anna kyllä koskea muuallekaan...

Seksiä keskim kerran kuukaudessa ja sekin useasti nopea käsihoito - 30 v yhdessä ;(

Vierailija
15/56 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kulliin kiinnitettävissä leluissa on se ongelma, että ne menee yhtäaikaa kullin kaa sisään eikä se oo aina naiselle optimaalinen. Vuorotellen on kiva.

Itse yleensä dildotan naisen pillua vibraattorilla samalla kun itse panen peppuun lusikassa. Se on toimiva asento, siinä on käsi vapaana työntelemään vibraattoria. Rauhallinen tahti ja samalla kun kulli tulee ulospäinpepusta niin vibraattori syvemmälle pilluun, vuorotahdin. Tuntuu tykkäävän. :)

Vierailija
16/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wnb-dp kirjoitti:

Noissa kulliin kiinnitettävissä leluissa on se ongelma, että ne menee yhtäaikaa kullin kaa sisään eikä se oo aina naiselle optimaalinen. Vuorotellen on kiva.

Itse yleensä dildotan naisen pillua vibraattorilla samalla kun itse panen peppuun lusikassa. Se on toimiva asento, siinä on käsi vapaana työntelemään vibraattoria. Rauhallinen tahti ja samalla kun kulli tulee ulospäinpepusta niin vibraattori syvemmälle pilluun, vuorotahdin. Tuntuu tykkäävän. :)

Näin naisena voin kertoa sinulle että juuri yhtäaikaa on paras.  Nimittäin juuri silloin saa ainutlaatuisen täydellisesti täytetyn tunteen. 

Makuasioita toki. 

Vierailija
17/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/56 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksipäinen dildo, jonka toinen pää on paksumpi kuin toinen. Mies toivoi tapoien sijaan pitkää sauvaa jota on helppo työnnellä.

Meillä sauva on ollut molemmissa rei'issä. Yhdessä ne ovat olleet vain pillussa. Ja parhaimmalta tuntuu, kun molemmat ovat siellä. Paras asento on takaapäin. Mutta myös lusikka toimii. Silloin penis pepussa ja lelu pillussa.

Vierailija
19/56 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksipäinen dildo, jonka toinen pää on paksumpi kuin toinen. Mies toivoi tapoien sijaan pitkää sauvaa jota on helppo työnnellä.

Meillä sauva on ollut molemmissa rei'issä. Yhdessä ne ovat olleet vain pillussa. Ja parhaimmalta tuntuu, kun molemmat ovat siellä. Paras asento on takaapäin. Mutta myös lusikka toimii. Silloin penis pepussa ja lelu pillussa.

Siis hetkinen... kysyn tarkennusta. 

Onkä tätä tuplapää dildoa siis taivutettu niin että sen molemmat päät on laitettu pilluun.  

Alkaa varmaankin oleen jo melko täyttä tuossa tilanteessa? 

Vierailija
20/56 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

We-Vibe Classic

https://we-vibe.com/we-vibe-classic 

Surkea ja epäluotettava sivusto.  Käännös suomeksi tehty jollain google translatella. Missä lie Cayman-saarilla näiden toimisto ja tuskin edes mitään toimittaisivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä