Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksikkäät sporttinaiset

kyllästyykö katsomaan / ihailemaan=?
29.03.2020 |

kellä miehellä on tämmönen kumppani?
onko kivaa riittävästi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollahan on aivan hirveä tasapaksu kroppa?

Vierailija
2/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan toi ulkona näyttäis jotai boksihyppyjä tekevän....better bodies näyttäis perseessä lukevan😄 kyllähän toi ahkerasti treenaa ja mielellänihän sitä katselee. Mitä ahkerammin treenaa, sen enemmän naidaan. Sen olen huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä perusnainen!

Vierailija
4/17 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma! Melkolailla täydellinen kroppa.

Vierailija
5/17 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan toi ulkona näyttäis jotai boksihyppyjä tekevän....better bodies näyttäis perseessä lukevan😄 kyllähän toi ahkerasti treenaa ja mielellänihän sitä katselee. Mitä ahkerammin treenaa, sen enemmän naidaan. Sen olen huomannut.

Mulla vastaava kokemus muutamasta mimmistä. Osa näistä kovasti treenaavista naisista kiinnittää sängyssä liikaa huomiota siihen miltä näyttää missäkin asennossa. Onhan niitä kiva kattella mutta mielelläni otan sellaisen vähä vaikka pullukamman, joka on sinut kroppansa kanssa kun epävarman timmimimmin.

Vierailija
6/17 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on. Kroppa kiva mut noilla vaan tuppaa viat olemaan siellä päässä.

Vierailija
7/17 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi silleen eräällä salilla, että olin puolitutun sporttimimmin kanssa kahdestaan salilla ja siinä juteltiin niitä näitä. Menin sitten vetämään leukoja, niin tämä leidi veti minulta housut nilkkoihin ja sanoi että jos jaksat roikkua siinä, niin saat suihinoton. Oli muuten kuumottava ja mielenkiintoinen kokeumus, mutta niin vaan lastit lähti voimalla loppujen lopuksi. Rojahdin lattialle ja vastapalvelukseksi nuolin sporttimimmille pari, kolme isoa orgasmia.

Vierailija
8/17 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävi silleen eräällä salilla, että olin puolitutun sporttimimmin kanssa kahdestaan salilla ja siinä juteltiin niitä näitä. Menin sitten vetämään leukoja, niin tämä leidi veti minulta housut nilkkoihin ja sanoi että jos jaksat roikkua siinä, niin saat suihinoton. Oli muuten kuumottava ja mielenkiintoinen kokeumus, mutta niin vaan lastit lähti voimalla loppujen lopuksi. Rojahdin lattialle ja vastapalvelukseksi nuolin sporttimimmille pari, kolme isoa orgasmia.

Kuka näitä fantasioita uskoo? :D

Vierailija
9/17 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on body fitness kisaaja.

Hän on upea. Enemmän kuin ansaitsen.

Mutta ei upea ulkokuori auta, jos korvien välissä käy pelkkä tuuli.

Hyvä seksi lähtee korvien välistä. Kemiasta. Intohimosta. Halusta.

Niin ja vaimo on kaikkea tuota. Täydellinen <3

Vierailija
10/17 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei muusta välitä kun omasta peilikuvasta ja tissejä ei ole jos ei silareita

11/17 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi suomessa aina arvostellaan ulkonäöstä. Jos olet timmi ja treenaat niin olet tyhmä tai ainakin itsekeskeinen. Ei pidä paikkaansa. Teidän kannattaisi harjoitella ihmisten kohtaamista avoimin mielin ilman ennakko oletuksia. Ulkonäkö ei kerro koko totuutta ihmisestä. Kannattaisi tutustua ensin.

Vierailija
12/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vastaava kokemus muutamasta mimmistä. Osa näistä kovasti treenaavista naisista kiinnittää sängyssä liikaa huomiota siihen miltä näyttää missäkin asennossa. Onhan niitä kiva kattella mutta mielelläni otan sellaisen vähä vaikka pullukamman, joka on sinut kroppansa kanssa kun epävarman timmimimmin.

kai näää sportit nyt jaksaa kyykätä ratsailla mikä parasta tai nyykyttää lantionpohjilla? peruslihavat naiset eivät jaksa yksinkertaisesti mitään edes heille ei voi 2 orgguu tehdä peräkkäin...aika himottomia

Vierailija
13/17 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kroppa, mutta käytännössä tuollainen voi olla vain nuorilla ammatti- tai aktiiviurheilijoilla. Eli pienellä murto-osalla ihmisistä.

Vierailija
14/17 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon TYTÖLLÄ liian vähän lihasta jaloissa ja pakarassa eikä hyvä vyötärö lantio suhde. Kapea vyötärö, sopivan leveä lantio ja siihen sopivan treenatut reidet.... kyllä lähtee. Pienet sopusuhtaiset rinnat. Sopivasti pullaa sopivasti treeniä. Itse pidän NAISISTA!

Vierailija
15/17 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä?

Vierailija
16/17 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä?

Tämä näyttää jo ns. normaalilta naiselta, vaikka liiveissä onkin aikamoiset push upit :D

Minulla on tällainen kroppa, mutta hieman leveämpi pepun/reisien seutu. Enkä tunge liiveihini noin paljon täytettä!

Vierailija
17/17 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

What do you want to know ?

NewMail Copy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi