Minkä kieltäminen on ollut tähän mennessä parasta?
Mistä enää voi kitistä, valittaa ja mitä enää voi paheksua? Nyt kun kaikki on vihdoinkin kielletty, minkä kieltäminen on parasta?
Karanteenista voi tietty jäädä valittamaan, mutta mitäs jos käännettäis tämä positiiviseksi iloitsemalla kun nyt vihdoin moni täälläkin vinguttu ja vängätty asia on nyt kielletty tai lopetettu.
Fiilistely alkakoon!
Kommentit (8)
Kipeenä töihin tulo. Kausi-influenssa pilasi tänävuonna minunkin Joululoman. Nyt vallitsevan käsihygieniatason soisin pysyvän tämän pandemian jälkeenkin.
Suomen rajat kiinni on, pimpeli pompeli pom!
Käsien pesemättömyys kielletty. Toivottavasti tämä tapa säilyy!
Ei mltään suurta tyytyväisyysaaltoa havaittavissa. Valittaminen taitaa sittenkin olla parasta viihdettä. Nyt kun on saatu mitä on haluttu, ei ole enää sanottavaa.
Itse nautin siitä että tyhjänpäiväinen edestakas lentely, ilman edes tutustumista kohdemaan kulttuuriin ja ihmisiin, kärsii äkkilopun. Nautin ihan mielettömästi siitä että IG beibet ja toimistotädit ei pääse Pariisin-viikonloppumatkoilleen.
t. mies
Kuntouttava työtoiminta ym. työttömien nöyryyttäminen.
Venäläisten ostosmatkailijoiden pääsy Suomeen.
Mua ei oo koskaan muu haitannut kuin flunssaisena töihin tuleminen joten iloitsen siitä että nyt se vihdoin otetaan vakavasti. Iloitsen myös plekseistä apteekeissa ja muualla asiakaspalvelijoiden edessä sekä siitä, että käsien pesun tärkeys on nyt painotettu. Ehkä tämän seurauksena muutkin pöpöt leviävät huonommin nyt ja tulevaisuudessa. Olen myös iloinen jos tämän seurauksena kauppakassipalvelut yleistyvät ja paranevat niin, että esim. Useammasta Prismasta saisi tulevaisuudessa kotiinkuljetuksen. Siinä olisi työpaikkojakin monelle.