SATO ilmoitti vuokrankorotuksesta
SATO nosti vuokraa juuri nyt.
Laitoin viestiä,onko ihan loppuun mietitty ajankohta. Vastasivat, että se oli jo päätetty aikaisemmin.
Mitä mieltä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet KelaGold asiakas niin mitä väliä?
Jos joudut itse maksamaan vuokrasi niin aika ikävä temppu, mutta minkäs teet. Isomman oikeudella jyräävät.
Aika harvassa on ne Saton (tai Lumon) kämpät, joiden vuokra olisi alle Kelan rajojen.
Joko Lumo/VVO/Kojamo muuten ehti tehdä saman tälle vuodelle?
No jos on työtön/lomautettu niinkuin puoli Suomea, aika pa* kamainen temppu.
Ei niillä ole parempaa ajankohtaa?
Nostakaa äläkkä tästä. Todella törkeä temppu!
Onko jollain SATOn kämppä jossa ei ole nostettu vuokria joka vuosi? Nehän nostaa sitä vuokraa ihan joka vuosi.
Tulot pienenee, lomautukset, kohta ei ole töitä kenelläkään ja asumiskuluja nostetaan vieläkin jatkuvasti.
Milloin ilmoitetaan sähkön ja siirron hinnan noususta.?
"se oli jo päätetty aikaisemmin" niinpä niin. selityksiä riittää. mikä estää päättämästä uudestaan jos halua on, mutta tuon lafkan kyseessä ollessa ei varmasti ole.
Noilla lafkoilla muutenkin jo vuokrat pilvissä nehän pitäis alkaa laskea tän koronan takia. Ketkä näissä asunnoissa yleensä asuu kun noilla summilla maksaa jo omaa eikä Kelan asiakkailla ole niihin varaa.
Kelan VIP asiakkaiden asumistuet kasvavat samassa suhteessa, eli heille ei nostoista ole huolta. Nostot rasittavat vain itse oman vuokransa maksavia.
Vierailija kirjoitti:
Kelan VIP asiakkaiden asumistuet kasvavat samassa suhteessa, eli heille ei nostoista ole huolta. Nostot rasittavat vain itse oman vuokransa maksavia.
No ei todellakaan kasva jopa kaupunginasunnoissa on liian kovat vuokrat suhteessa asumistukeen ja niitäkin korotetaan joka vuosi.
Mun kaksion vuokra nousee 1.4. alkaen 33€. Patterit on kylminä, joten asumismukavuudesta me ei ainakaan makseta.
SATO on yksi suomen ahneimmista, vuokrat nousee joka vuosi. Slummilordeja.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain SATOn kämppä jossa ei ole nostettu vuokria joka vuosi? Nehän nostaa sitä vuokraa ihan joka vuosi.
Vaikka nostaisivatkin,eikö nyt voi tehdä poikkeusta?
Vähän ymmärtäväisyyttä olisi kiva löytyä tälläisenä ajankohtana.
Jos tästä nousisi kunnolla haloo,varmasti peruisivat ja selitys olisi, että nyt sattui "virhearvio".
Outo vuokrankorotuksen ajankohta. Yleensä kaikki muut nostavat jos nostavat vuokria vuoden alussa tai 1.2 tai 1.3.
Kyllä tuosta pitäisi löytyä firman kokouksen päätös ja pöytäkirjaote. Niistä selviää milloin on päätetty.
Me taas joudutaan maksamaan sopimussakko, kun peruttiin muutto.
Molemmilla lomautus päällä ja ollaan jumissa ulkomailla.
Ei ole tietoa, millon päästään Suomeen.
Satolta ei herunut sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Nostakaa äläkkä tästä. Todella törkeä temppu!
Mihin kamnattaa sanoa, jotta saisi äläkän?
Ilmeisesti tämä palsta ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Outo vuokrankorotuksen ajankohta. Yleensä kaikki muut nostavat jos nostavat vuokria vuoden alussa tai 1.2 tai 1.3.
Kyllä tuosta pitäisi löytyä firman kokouksen päätös ja pöytäkirjaote. Niistä selviää milloin on päätetty.
Mistä muka löytyy?
Epäilen266
Vierailija kirjoitti:
Noilla lafkoilla muutenkin jo vuokrat pilvissä nehän pitäis alkaa laskea tän koronan takia. Ketkä näissä asunnoissa yleensä asuu kun noilla summilla maksaa jo omaa eikä Kelan asiakkailla ole niihin varaa.
Virolaisia ja venäläisiä asukkaita suurin osa, ainakin tässä talossa.
Jonku indeksin mukaanhan sitä notetaan joka vuosi, ei pitäisi tulla yllätyksenä.
Jos olet KelaGold asiakas niin mitä väliä?
Jos joudut itse maksamaan vuokrasi niin aika ikävä temppu, mutta minkäs teet. Isomman oikeudella jyräävät.