Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että minulla on lievä korona. Voinko laittaa perheelle ruokaa?

Vierailija
28.03.2020 |

Yllättäviä käytännön tilanteita, joihin ei ole aiemmin törmännyt. Tästä aiheesta ei myöskään ole kirjoitettu missään koronaohjeissa.
Toissapäivänä alkoi lievä lämpöily, sellaista karvan yli 37 astetta, joskus päivällä myös alle. Tänään on ollut vähän kuin pieniä lasinsiruja keuhkoissa, hengittäminen hieman työläämpää. Vaihdoin vuodevaatteet, niin hengästyin. Näistä oireista ajattelin, että voisin olla sairastunut lievään versioon koronasta.
Taloudessani on myös muuta perhettä. Nyt sitten mietin, että onko jo kaikki altistuneet, eli on sama laitanko ruokaa perheelle - vai eikö pitäisi laittaa? Joskus vuosia sitten, kun olin infulenssassa, en laittanut ruokaa koska olin huonossa kunnossa sängyn pohjalla. Nyt tilanne on eri.
Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta? Mitä olette tehneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Tai enintään joku uuniruoka, jonka joku toinen ottaa puolestasi uunista ja muu perhe syö ennen sinua.

Vaikea sen tarttumista on varmaan kotioloissa estääkään toisaalta vaikka mitä tekisi.

Vierailija
2/3 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, se on niilläkin sitten jo. Meillä lapsi taisi sairastaa sen ihan lievänä sillon kun mulla oli pahin viikko. Muutama päivä sillä  särki paikat ja pää, mä tein suunnilleen kuolemaa siinä sivussa ja kotityöt. Tosin se söin pelkkää pakastepizzaa koko sen viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisi koronaakaan, sun pitäisi olla se joka nyt lepää ja joku toinen hoitaa ruuanlaiton.